FAQ

Lista często zadawanych pytań (Frequently Asked Questions):

1. Czy liczba biletów na wycieczki jest ograniczona?

Ze względu na komfort zwiedzania liczebność grup ograniczona jest do 55 uczestników.

2. Kiedy odbywają się wycieczki po PGE Narodowym?

Wycieczki po PGE Narodowym odbywają się od poniedziałku do niedzieli. Szczegółowy harmonogram wycieczek dostępny jest na naszej stronie internetowej, w zakładce „Wycieczki”. Terminy dla grup zorganizowanych dostępne są po wcześniejszej rezerwacji.

3. Jaki jest koszt biletu?

Ceny są zależne od trasy i rodzaju biletu (od 5 PLN do 40 PLN za osobę). Szczegółowy cennik dostępny jest na naszej stronie internetowej, w zakładce „Wycieczki”.

4. Jaka jest minimalna ilość osób w jednej grupie?

Na wycieczkach dla osób indywidualnych nie jest ustalona minimalna liczba uczestników. Rezerwacje dla grup zorganizowanych przyjmowane są dla minimalnej ilości 20 uczestników.

5. Czy mogę zarezerwować bilet jako klient indywidualny?

Rezerwacje dla osób indywidualnych będą dostępne w drugiej połowie września. Do tego czasu bilety można nabyć w recepcji wycieczek z maksymalnie tygodniowym wyprzedzeniem.

6. Komu przysługuje bilet ulgowy?

Bilety ulgowe przeznaczone są dla uczniów, studentów, rencistów, emerytów, osób z niepełnosprawnościami i opiekunów osób z niepełnosprawnościami.

7. Komu przysługuje bilet bezpłatny?

Bilety bezpłatne przysługują:

  • dzieciom do lat 5 podczas wycieczek dla osób indywidualnych,
  • 1 opiekunowi 10 osób z biletami ulgowymi podczas zwiedzania grupy zorganizowanej,
  • licencjonowanym przewodnikom i pilotom wycieczek za okazaniem uprawnień
  • Każdy bilet na wycieczkę z przewodnikiem uprawnia do wejścia na punkt widokowy tego samego dnia.

8. Którą bramą najlepiej wejść na teren stadionu?

Na teren areny najlepiej dostać się bramą numer 2 i 11, zlokalizowanymi od strony Ronda Waszyngtona i stacji kolejowej PKP Warszawa Stadion. Dla Państwa wygody otwarte są również bramy od strony Wybrzeża Szczecińskiego. Brama numer 1 od strony Alei Zielenieckiej jest dedykowaną bramą dla osób z niepełnosprawnościami.

9. Gdzie mogę zaparkować samochód?

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy podziemny parking dla samochodów osobowych wewnątrz stadionu (wjazd bramą nr 6 od ul. Wybrzeże Szczecińskie). Parking podziemny czynny jest od godz. 9.00 do 22.00. Parking jest płatny.

Dodatkowo czynny jest parking dla autokarów przy stacji PKP Warszawa Stadionu – wjazd od strony ulicy Siwca, Sokolej lub Zamoyskiego. Więcej informacji: www.pgenarodowy.pl/kontakt/parking

10. Jak dojechać na stadion komunikacją miejską?

Z Dworca Centralnego – tramwaje (linie nr 7, 8, 9, 22, 24, 25); autobusy (linie nr 117, 158, 507, 517, 521) oraz wszystkie pociągi ze stacji Warszawa Śródmieście. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce www.pgenarodowy.pl/kontakt/dojazd oraz na stronie: www.ztm.waw.pl

11. Gdzie kupię bilet?

W kasach głównych stadionu, które są zlokalizowane od strony Alei Zielenieckiej w okolicy bramy nr 1.

12. Gdzie zaczynają się wycieczki?

Wycieczki zaczynają się przy makiecie przekroju stadionu, zlokalizowanej w holu, przy kasach głównych.

13. Jaki jest czas zwiedzania stadionu?

Na stadionie jest kilka możliwości zwiedzania. Trasa Piłkarza trwa około 1h, Trasa Ekskluzywna około 1 h 30 min, Trasa Znani I Lubiani około 1 h, 30 min., Trasa Historyczna około 2h.

Zapraszamy też na Punkt Widokowy, na którym mają Państwo na spędzenie dowolną ilość czasu w godzinach od 10.00 do 21.00.

14. Gdzie mogę zostawić wózek dziecięcy?

Wózek dziecięcy można zostawić przy kasach głównych.

15. Czy można coś zjeść i wypić na stadionie?

Przy Recepcji Wycieczek znajduje się kawiarnia Galeria Cafe.

16. Jakie są udogodnienia dla osób z niepełnosprawościami na terenie PGE Narodowego i w czasie imprez?

Zespół PGE Narodowego w Warszawie dba o dostępność obiektu dla wszystkich gości i dokłada wszelkich starań, aby obiekt był przyjazny także dla osób z niepełnosprawnościami. Szczegółowe informacje na temat udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w specjalnej zakładce: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce/odpowiedzialnosc-spoleczna/udogodnienia-dla-niepelnosprawnych

17. Jakie są udogodnienia dla uczestników wycieczek?

  • wszystkie trasy skomunikowane windami,
  • 250 sztuk zestawów słuchawkowych podłączonych pod mikrofon przewodnika do dyspozycji gości podczas wycieczek,
  • 2 zestawy - pętle indukcyjne wzmacniające dźwięk dochodzący z mikrofonu przewodnika- dla osób niedosłyszących (prosimy o zgłoszenie chęci użycia systemu przy zakupie biletu)
  • toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w recepcji wycieczek oraz na ich trasie, przy punkcie widokowym
18. Czy na stadionie można płacić kartą?

Tak, honorujemy wszystkie rodzaje kart.

19. Czy na stadion można wprowadzać psy?

Na całym otoczenie PGE Narodowego obowiązuje zakaz wprowadzania psów, za wyjątkiem psów przewodników osób niewidomych.

20. Czy można samemu zwiedzać stadion?

Zwiedzanie odbywa się tylko z przewodnikiem PGE Narodowego – samodzielnie można wejść na Punkt Widokowy (są to dwa wydzielone sektory górnej trybuny). Samodzielnie można także zwiedzać otoczenie PGE Narodowego.

21. Czy kupując bilet na wycieczkę można wejść na Punkt Widokowy?

Tak. Kupując bilet na dowolną trasę z przewodnikiem, na ten sam bilet możemy również wejść na Punkt Widokowy.

22. Czy wstęp na teren PGE Narodowego jest płatny?

Wstęp na teren wokół PGE Narodowego jest bezpłatny, bramy są otwarte codziennie od godz. 5 rano do 23 (z wyjątkiem dni technicznych - aktualne informacje zawsze znajdują się w naszym Kalendarium imprez: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce/kalendarium-imprez). W otoczeniu PGE Narodowego znajdą Państwo park miejski z takimi atrakcjami jak hamaki, huśtawki, skakanki, ścieżki, trasy do biegania, jeżdżenia na rolkach czy rowerze.

23. Gdzie znajdę regulamin PGE Narodowego?

Regulamin stadionu można znaleźć na naszej stronie w zakładce Nasze Miejsce: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce

24. Zgubiłam rzecz na wydarzeniu, gdzie mogę ją odebrać?

Zaginione rzeczy można znaleźć w Biurze Rzeczy Znalezionych na ulicy Dzielnej 15.

25. Gdzie można zostawić rower?

Przy recepcji wycieczek znajdują się stojaki na rowery.

26. Gdzie można kupić bilety na dane wydarzenie odbywające się na PGE Narodowym?

Sprzedażą biletów na dane wydarzenie zajmuje się organizator wydarzenia, a nie PGE Narodowy. Informacje na temat sprzedaży biletów zawsze znajdują się przy opisie wydarzenia w naszym Kalendarium imprez: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce/kalendarium-imprez

27. Gdzie znajdę kontakt dla mediów?

Kontakt do naszego rzecznika prasowego i działu PR znajduje się na stronie internetowej w zakładce Dla mediów: www.pgenarodowy.pl/o-nas/dla-mediow/kontakt-dla-mediow

28. Gdzie znajdę plany stadionu?

Plany poszczególnych poziomów stadionu znajdują się w zakładce Nasze Miejsce: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce/o-stadionie.

29. Czy na PGE Narodowym jest murawa?

PGE Narodowy jest obiektem wielofunkcyjnym, a nie jedynie boiskiem piłkarskim - dlatego murawa układana jest specjalnie na mecze Reprezentacji Polski. Podczas większości imprez nie mamy murawy na płycie.

30. Jaka temperatura panuje na PGE Narodowym?

Na PGE Narodowym panuje temperatura zbliżona do temperatury panującej na zewnątrz.

31. Chcę wynająć przestrzeń na stadionie na imprezę biznesową, do kogo się zwrócić?

Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Sprzedaży:

Wynajem lóż eventowych i powierzchni konferencyjnych
tel. (22) 295 95 55
e-mail: sprzedaz@2012plus.pl

Wynajem lóż biznesowych
e-mail: partnerstwa@2012plus.pl