https://pgen.pl/assets/cache/59ebec0aff70a65590a10860b3267c04_750_319_optim.jpg

Prezes PGE Narodowego na liście 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce 2018

Branżowy portal WaszaTurystyka.pl zaprezentował listę osób, które miały największy wpływ na polską turystykę w 2018 roku. Jury doceniło wkład Alicji Omięckiej, prezesa operatora PGE Narodowego w rozwój rynku turystycznego.

Lista została stworzona już po raz trzeci. Jedenastoosobowa grupa ekspertów wyłoniła w pierwszym etapie 264 osoby, które dzięki swoim dokonaniom zawodowym i podejmowanym decyzjom biznesowym lub politycznym przyczyniają się do zmian w szeroko rozumianej branży turystycznej.

- Jestem zaszczycona, że mogę wystąpić w tak doskonałym gronie obok Ministra Sportu i Turystyki Witolda Bańki, który kształtuje politykę turystyki, obok Pani Minister Anny Krupki, która sprawuje bezpośredni nadzór właścicielski nad PGE Narodowym, a także prezesów największych biur podróży oraz lini lotniczych. Rynek turystyczny w Polsce wchodzi w zupełnie nowy etap rozwoju. Decyzje konsumenckie są bardzo świadome, a marki precyzyjnie budują swoje oferty, aby wzmacniać rozwój turystyki. W tej chwili dla odbiorców najważniejsze staje się zdobywanie pogłębionych doznań, a nie powierzchowne odhaczanie punktów na mapie. Przygotowanie odpowiedzi na takie potrzeby jest bardzo dużym wyzwaniem, jednak widząc kto opiekuje się polską branżą turystyczną, jestem spokojna o jej przyszłość - mówi Alicja Omięcka, prezes operatora PGE Narodowego.

Na liście 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce w 2018 roku znalazły się osoby ze świata biur podróży, hotelarzy, branży MICE, przewoźników, ubezpieczycieli, działaczy turystycznego samorządu, urzędników samorządowych i państwowych, naukowców. Eksperci układający listę brali pod uwagę wpływ na kształtowanie procesów i struktur polskiej turystyki, przyczynianie się do osiągania sukcesu przez polską turystykę, posiadane zasoby finansowe (własne lub organizacji, firmy przez daną osobę zarządzanej), wpływ na zatrudnienie ludzi, medialność, wiarygodność, popularność i wizerunek.

Zobacz: pełna lista stu najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce w 2018 roku.

Link skrócony: www.stdn.pl/4171b

Co o tym sądzisz?