https://pgen.pl/assets/cache/01dfc6ed0959794899f071b6481b9e83_750_319_optim.jpg

Konferencja POLZAK MARKETING 2019 na PGE Narodowym

Konferencja POLZAK MARKETING 2019 na PGE Narodowym odbędzie się 12 czerwca. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „Marketing w erze technologii. Efektywne zakupy komunikacji i mediów” i będzie koncentrować się na poszerzaniu wiedzy i zdobywaniu kompetencji.

POLZAK MARKETING 2019 to spotkanie świata marketingu, agencji i zakupów. Jest to platforma wymiany wiedzy i doświadczeń poświęcona zakupom komunikacji i mediów. Została stworzona w celu podnoszenia kompetencji oraz dzielenia się doświadczeniami pomiędzy profesjonalistami z obu stron – agencji i reklamodawcy. W jej trakcie będzie można spotkać ekspertów komunikacji marketingowej, mediów i zakupowców oraz poznać specyfikę kupowania usług marketingowych.

W trakcie konferencji będzie mowa o trendach i nowych technologiach oraz ich wpływie na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie POLZAK MARKETING 2019 zostaną poruszone następujące tematy:
  • #10yearschallenge - Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy
  • Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy – wspólnota czy konflikt interesów? 
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych
Uczestnicy POLZAK MARKETING 2019 znajdą odpowiedzi na pytania: czym dCommerce różni się od eCommerce i jakie są trendy sprzedaży online, czy przetarg mediowy to wspólnota czy konflikt interesów, co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili system sprzedaży i zakupu reklam (o potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku) oraz będą mogli podyskutować o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych.

Konferencja skierowana jest do dyrektorów, menadżerów i specjalistów marketingu (zakupy i marketing), agencji komunikacji marketingowej (medowie, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe, eventowe oraz domy produkcyjne), mediów i wydawców oraz producentów usług i rozwiązań łączących technologię z komunikacją i sprzedażą.

Organizatorami imprezy są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz THINK MICE.

Na konferencji będzie można zobaczyć wystąpienia m.in. Małgorzaty Węgierek (CEO Havas Media Group), Roberta Kruka (Marketing Services Procurement Head Polpharma Group), Wincentego Kokota (Business Development Director GoldenSubmarine), Tadeusza Żórawskiego (Global eCommerce Strategy Director Molecular BBDO), Eweliny Czuby (Dyrektor Biura Reklamy TVP) i Marcina Wociala (Kierownik d.s. Zakupów Marketingowych i Ogólnych PLAY).

Zakup biletów i zgłoszenia na konferencję - poprzez stronę internetową.

Link skrócony: www.stdn.pl/996e3

Co o tym sądzisz?