Biznesowy PGE Narodowy
10 października 2019
O tym jak ważną rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy odgrywa współpraca ze sportowcami, którzy są ambasadorami naszego kraju na arenie międzynarodowej mówiła podczas debaty Biznesowy PGE Narodowy Monika Borzdyńska - Dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, Rzecznik Prasowy PGE Narodowego.
16 września w Loży Platynowej PGE Narodowego odbyło się spotkanie Biznesowy PGE Narodowy, w trakcie którego debatowano na temat „Finansowania sportu jako narzędzia promocji firmy oraz budowania relacji biznesowych".
Celem spotkania była rozmowa o promocji sportu i wykorzystywania go w przestrzeni biznesowej do realizacji celów biznesowych - rozwoju biznesu, budowania stabilnej i odpowiedzialnej firmy oraz skutecznych i zmotywowanych zespołów w ramach firmy. Podczas debaty podkreślano, że sport tworzy pozytywne emocje, zachęca do współpracy i współdziałania , co przekłada się na powstanie bardzo dobrego klimatu dla rozwoju i tworzenia relacji.
- Biznesowy PGE Narodowy to nowy projekt, w formie biznes miksera, w którym integrujemy biznes z różnych obszarów. Bardzo ważne jest, abyśmy pamiętali, że każdy podmiot powinien mieć misję do spełnienia. Nie tylko przeliczać wartości sponsoringowe na ekwiwalent reklamowy czy wartości medialne, ale także na pozytywny wizerunek, gdyż najlepszymi ambasadorami naszego kraju są sportowcy i musimy im pomagać. Ta społeczna odpowiedzialność biznesu jest bardzo ważna i buduje wizerunek, dlatego zachęcam wszystkich do tego, żeby wspierać polski sport – tak o współpracy biznesu i sportu mówiła Monika Borzdyńska - Dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, Rzecznik Prasowy PGE Narodowego.
W panelu merytorycznym wzięli udział:
- Marcin Nowak – Dyrektor Departamentu Sportu Wyczynowego, Ministerstwo Sportu i Turystyki
- Monika Borzdyńska – Dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, PGE Narodowy
- Marcin Bańcerowski – Prezes PlayVolley
- Wojciech Sularz – Prezes Tatra Holding
- Agnieszka Rylik - polska bokserka, mistrzyni świata i Europy w kick-boxingu, reporterka i prezenterka telewizyjna
Debatę prowadzili:
- Kalina Ben Sira – założycielka i Prezes sieci klinik medycyny estetycznej La Perla, dziennikarka radiowa i telewizyjna
- Piotr Winek – założyciel i Prezes Manager Business Hub
Organizatorzy: PGE Narodowy i Manager Business Hub
Partnerzy: Sodexo Prestige, La Perla, Playvolley, Tatra Holding, Fundacja Moc idei, Golf Park Józefów, Gwiazdy w zasięgu ręki