„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Jak aktywnie i ekonomicznie spędzić czas odkrywając urokliwe zakątki Polski? Oczywiście biorąc udział w akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”! 31 października na PGE Narodowym odbyła się konferencja prasowa rozpoczynająca siódmą edycję akcji, która jest wspólną inicjatywą Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej.

W konferencji na PGE Narodowym udział wzięli m.in. Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk oraz Prezes operatora PGE Narodowego Alicja Omięcka.

- Jest mi niezmiernie miło, że PGE Narodowy został partnerem tej akcji i że możemy przyczynić się do popularyzacji najwspanialszych polskich atrakcji wśród turystów z Polski i zagranicy. W jesienny weekend 22-24 listopada PGE Narodowy będzie dostępny dla zwiedzających za połowę ceny biletu. Oferta dotyczy wycieczek indywidualnych, bilety w specjalnych cenach obejmują wszystkie trasy wycieczkowe. Każdy uczestnik będzie mógł poczuć się jak kibic piłkarski, a także zwiedzić szatnię, w której do meczów Mistrzostw Europy przygotowywali się Cristiano Ronaldo czy Robert Lewandowski. Każdy będzie mógł poczuć te emocje, które towarzyszą PGE Narodowemu właściwie każdego dnia. Serdecznie zapraszam do skorzystania z dobrodziejstw akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” i naszego obiektu. Gratuluję organizatorom pomysłu i trzymam kciuki aby tegoroczna edycja okazała się spektakularnym sukcesem – powitała zgromadzonych gości Prezes operatora PG Narodowego Alicja Omięcka.

Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Jej celem jest zachęcenie Polaków do poznawania atrakcji naszego kraju poza głównym sezonem turystycznym. Najnowszą edycję można nazwać przełomową – partnerzy akcji kierują bowiem swoją ofertę po raz pierwszy nie tylko do turystów z Polski, ale i 9 międzynarodowych rynków.

— To już VII odsłona „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Dotychczas skorzystało z akcji ponad siedemset tysięcy osób. W odpowiedzi na oczekiwania branży turystycznej chcemy podczas tej edycji zaprosić do Polski także turystów zagranicznych — powiedział Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka.

W ubiegłym roku w akcji wzięło udział ponad 180 tysięcy turystów, co dowodzi, że Polacy chętnie z niej korzystają i czekają na ten weekend. W obecnej, siódmej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” udział bierze 1024 partnerów, a ofertę dla gości z zagranicy przygotowała blisko połowa partnerów.

— Cieszę się, że akcja rozwija się z edycji na edycję. Stanowi ona bowiem skuteczny sposób na przedłużenie sezonu turystycznego. Dla branży to także świetna okazja do promocji swoich ofert w sezonie niskim. Zachęcam wszystkich Państwa do udziału w akcji i odkrywania wyjątkowych miejsc w naszym kraju — podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.

Jak podkreślił Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Robert Andrzejczyk, udział w akcji stał się tradycją dla wielu polskich turystów i partnerów stwarzając nowe możliwości dla branży - Dziękuję wszystkim podmiotom, które przystąpiły do kolejnej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. To dzięki Państwu ta akcja tak szybko się rozwija. Na pewno do części Państwa dotrą również turyści zagraniczni, zachęceni po raz pierwszy naszą promocją. Wszystkich turystów zachęcam do tworzenia pakietów turystycznych składających się z m.in. usług hotelarskich, transportowych, restauracyjnych, a także do odwiedzania atrakcji turystycznych biorących udział w akcji. To może być wymarzony weekend dla nas wszystkich.