https://pgen.pl/assets/cache/9c15efc48aea963a9edd64c304e4473d_750_319_optim.jpg

Avalon EXTREME i LAAB łączą siły w kampanii EXTRAsprawni 2019

Klub sportowy LAAB działający przy PGE Narodowym zachęca do podejmowania wyzwań i aktywności fizycznej bardzo szeroką grupę osób. W 2019 roku LAAB podjął współpracę z Avalon EXTREME, który popularyzuje sporty ekstremalne wśród osób z niepełnosprawnościami. W LAABie odbywają się nie tylko treningi – nakręcono w nim również część zdjęć do spotu promującego kampanię „EXTRAsprawni 2019”.

Głównym celem kampanii „EXTRAsprawni2019 – prawdziwy sport jest jeden” jest zmienienie sposobu postrzegania sportu osób z niepełnosprawnościami przez osoby sprawne. Tegoroczna kampania pokazuje, że sport osób z niepełnosprawnościami, podobnie jak osób pełnosprawnych, jest emocjonujący i widowiskowy. Pierwsza odsłona „EXTRAsprawnych” miała miejsce rok temu, a jej celem było pokazanie, że osoby z niepełnosprawnościami nie są gorsze od osób pełnosprawnych oraz powinny mieć takie same prawa i możliwości rozwoju w sferze społecznej czy sportowej.

W wyniku nawiązania współpracy z klubem LAAB nakręcono w nim drugą część spotu promującego kampanię. W części tej udział wzięło dwóch sportowców – Szymon Klimza (ambasador Avalon EXTREME Workout, utytułowany sportowiec z niepełnosprawnością) i Akop Szostak (zawodnik MMA, trener personalny, vloger). W spocie zobaczymy również legendarnego kierowcę rajdowego – Krzysztofa Hołowczyca oraz założyciela Fundacji Avalon, pomysłodawcę projektu Avalon EXTREME, sparaliżowanego w 95 procentach kierowcę motosportowego – Sebastiana Lutego.

Za „EXTRAsprawnych” odpowiada projekt Avalon EXTREME działający z ramienia ogólnopolskiej Fundacji Avalon, która pomaga osobom niepełnosprawnym i chorym. Podobnie jak w roku ubiegłym, kampanię „EXTRAsprawni” współfinansuje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Link skrócony: www.stdn.pl/31a91

Galeria

Co o tym sądzisz?