Gwiazdy naładowały akumulatory na PGE Narodowym

Styl życia
28 listopada 2019
redakcja
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Wielki finał akcji "Naładuj akumulatory z Agnieszką Rylik", który miał miejsce 27 listopada przyciągnął na PGE Narodowy tłum dzieci i gwiazd. Aby przeciwdziałać bardzo złej kondycji w jakiej znalazła się nasza planeta, a jednocześnie słabej formie fizycznej młodzieży firma REMONDIS Electrorecycling postanowiła zorganizować lekcję przyrody połączoną z lekcją wf-u dla najmłodszego pokolenia. PGE Narodowy był partnerem projektu.

"Naładuj akumulatory z Agnieszką Rylik" - to projekt edukacyjno - ekologiczny, którego celem jest szerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego postępowania ze zużytymi bateriami i akumulatorami, w szczególności tymi najbardziej niebezpiecznymi dla środowiska, jakimi są akumulatory samochodowe. Agnieszka Rylik - mistrzyni świata w boksie zawodowym, a prywatnie mama 9 - letniej Marysi, została ambasadorką kampanii. Walczyła tym razem nie na ringu, ale w szczytnym celu, abyśmy byli eko i żyli eko! Pomagały jej w tym inne gwiazdy, które przybyły na wielki finał akcji na PGE Narodowy i ładowały nasze wewnętrzne akumulatory! Znalazły się wśród nich m.in. Anna Popek, Anna Powierza, Ida Nowakowska, Jarosław Jakimowicz, Piotr Zelt, czy Zygmunt Chajzer.

- Przez zabawę uczymy dzieciaki, że warto być eko i warto być aktywnym. Duża część dzieci i młodzieży w Polsce unika lekcji WF-u, dlatego wymyślona przez nas formuła ma ich zachęcić do aktywności fizycznej. Dodatkowo zwracamy uwagę na problem segregacji odpadów i fakt, że baterii i akumulatorów nie możemy wyrzucać do zwykłego kosza na śmieci. Problemem są w szczególności akumulatory samochodowe, zawierające ołów i kwas siarkowy. Dlatego tak ważne jest, aby zużyty akumulator trafił we właściwe miejsce i aby mógł zostać poddany recyklingowi. Dzisiaj w prawie każdej rodzinie jest co najmniej jeden samochód. Liczymy więc, że z tą wiedzą dzieci wrócą do domów, edukując dorosłych - mówiła Agnieszka Rylik.

- To wydarzenie doskonale wpisuje się w misję PGE Narodowego, na którym regularnie odbywają się eventy społecznie i edukacyjnie wartościowe. Przykładamy dużą wagę do działań organizowanych w ramach CSR. Głównymi obszarami, na które stawiamy w pierwszej kolejności jest ekologia i aktywizacja przez sport wszystkich grup społecznych – podsumowała Monika Borzdyńska, Dyrektor ds. komunikacji, promocji i marketingu. 

To wyjątkowe przedsięwzięcie zorganizowała firma REMONDIS Electrorecycling, która na co dzień dba o edukację ekologiczną, a Partnerem Generalnym został wiodący producent akumulatorów samochodowych - Bosch Automotive. To na ich zaproszenie na PGE Narodowy przybyło kilkaset dzieci z Góry Kalwarii, Grodziska Mazowieckiego, Włocławka i Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Miały one okazję odbyć wycieczkę po stadionie na trasie "Piłkarskie emocje" oraz wziąć udział w energetycznych konkurencjach sportowych. Dla wszystkich zaśpiewała Cleo, a zatańczyli młodzi tancerze Mandaryna Dance Studio.