PGE partnerem tytularnym stadionu na kolejne 5 lat

Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

PGE Polska Grupa Energetyczna i operator PGE Narodowego podpisały nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Jednocześnie arenie nadano imię legendarnego trenera piłki nożnej - Kazimierza Górskiego.

— Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 całostadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 roku do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad 8 milionów osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce — mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. 

W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.

— Dzięki naszej współpracy jesteśmy w stanie udostępniać stadion szerokiemu gronu odbiorców, dla których arena żyje 365 dni w roku. Z jednej strony staramy się zapełniać kalendarz wydarzeniami, na które czekają fani piłki nożnej czy miłośnicy koncertów, a z drugiej ściśle współpracujemy z biznesem, stąd liczne konferencje, kongresy, targi. Na terenach zewnętrznych organizujemy też bezpłatne wydarzenia w ramach naszej strategii CSR. To wszystko nie byłoby jednak możliwe na tak dużą skalę, gdyby nie współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną — mówi Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego.

Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch silnych brandów - "Stadionu Narodowego w Warszawie" oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 roku. Rebranding ze Stadionu Narodowego w PGE Narodowy był pierwszą tego typu operacją o tak dużej skali w Polsce. Mimo wysokiego poziomu zaawansowania przedsięwzięcia oraz licznych wyzwań, które mu towarzyszyły, organizacje z sukcesem wprowadziły na rynek nową markę. Dzisiaj PGE Narodowy jest postrzegany jako lider w branży wydarzeń masowych, spotkań biznesowych, jak i w zakresie organizowania czasu wolnego.

Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 roku pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio aż trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84 proc. badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii.