Marka Tarczyński Partnerem Biznesowym PGE Narodowego

Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Marka nr 1 przekąsek mięsnych oraz największy stadion w Polsce rozpoczęli strategiczną współpracę. Dzięki podpisanej umowie biznesowej produkty Tarczyński są dostępne dla wszystkich osób biorących udział w wydarzeniach na PGE Narodowym, a efekty współpracy mogliśmy zobaczyć na żywo w trakcie meczu Polska – Albania.



Nowy partner biznesowy to jedna z czołowych firm rodzinnych w Polsce, która od lat jest mocno związana ze światem sportu. Tarczyński, czyli nr 1 w kategorii kabanosów i markowy lider w kategorii wędlin paczkowanych wspiera m.in. klub sportów amerykańskich – Panthers Wrocław, jest także sponsorem tytularnym Tarczyński Arena we Wrocławiu. We wrześniu 2022 roku Tarczyński został Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, a flagowe produkty marki, czyli kabanosy, zyskały miano jej Oficjalnej Przekąski. W marcu 2023 roku firma Tarczyński dołączyła do grona partnerów biznesowych PGE Narodowego.

Biznesowe partnerstwo z PGE Narodowym to kolejna z kluczowych wizerunkowo umów podpisanych przez naszą firmę, w której sport jest na stałe wpisany w strategię biznesową. Dlatego, jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na dopełnienie tego kontraktu umową, która sprawia, że nasze kabanosy są dostępne w czasie każdego wydarzenia na największej arenie w Polsce. Nasz drugi flagowy produkt, którym są parówki został podstawą uwielbianych nie tylko przez kibiców sportu hot-dogów serwowanych na stadionie. Wierzymy, że oglądanie na żywo wydarzeń w towarzystwie naszych przekąsek będzie jeszcze przyjemniejsze - mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

- PGE Narodowy to jedna z najnowocześniejszych aren wielofunkcyjnych na świecie, na której na przestrzeni ostatnich lat odbyło się kilkaset spektakularnych wydarzeń muzycznych i sportowych. Obiekt przechodził liczne metamorfozy. Jedno pozostaje jednak niezmienne – to tętniące życiem miejsce największych sukcesów sportowych Polaków.

Anita Włodarczyk w 2016 roku ustanowiła na PGE Narodowym rekord świata w rzucie młotem podczas LOTTO 7. Warszawskiego Memoriału Kamili Skolimowskiej. Robert Lewandowski strzelił do tej pory na stadionie aż 27 goli i wraz z reprezentacją awansował tutaj do mistrzostw Europy w 2016 i 2020 roku, a także do mistrzostw świata w roku 2018. Jak przyznają sami piłkarze – traktują to miejsce jak swój dom, w którym osiągają największe sukcesy.

Sport, wpisany w DNA PGE Narodowego, odgrywa również bardzo istotną rolę w działaniach firmy Tarczyński, która w 2022 roku została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kluczowe dla PGE Narodowego budowanie świadomości istoty sportu w społeczeństwie oraz popularyzowanie jego etosu i idei przyświeca także firmie Tarczyński, dlatego tak bardzo cieszy nas wspólne partnerstwo, które zawarliśmy.

Warto podkreślić, że to właśnie dzięki współpracy z partnerami możemy mieć jeszcze większy wkład w rozwój sportu oraz tworzenie najlepszych warunków zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak i amatorów – mówi Włodzimierz Dola, Prezes Zarządu operatora PGE Narodowego.

Podpisana umowa zakłada, że produkty premium marki Tarczyński: kabanosy, parówki i wędliny znajdą się we wszystkich strefach gastronomicznych PGE Narodowego, zarówno w strefie ogólnodostępnej, jak i w strefach VIP oraz przestrzeniach biznesowych. Ponadto logotyp firmy Tarczyński będzie umieszczany m.in. na menuboardach, materiałach korporacyjnych, ściankach sponsorskich czy w kanałach digital. Wszyscy odwiedzający stadion będą mogli zobaczyć efekty tej współpracy podczas wydarzeń odbywających się na PGE Narodowym.