Blisko 25 tysięcy kibiców wspierało reprezentację Polski w Warszawskiej Strefie Kibica
28 czerwca 2024

Za nami trzy dni pełne sportowych emocji z kibicami reprezentacji Polski na błoniach PGE Narodowego. Blisko 25 tysięcy osób stworzyło piękne, biało-czerwone miasteczko przed największym stadionem w Polsce i wspierało naszą drużynę w walce na UEFA EURO 2024. Dziękujemy, że tak licznie byliście z nami!
Otwarta na trzy godziny przed każdym ze spotkań, Warszawska Strefa Kibica oferowała możliwość spędzenia czasu wolnego w rodzinnej, piknikowej atmosferze, w strefach przygotowanych przez naszych partnerów. Na pierwszych dwóch grupowych meczach Polaków, Strefa wypełniła się do ostatniego miejsca, goszcząc maksymalną, przewidzianą liczbę 10 000 widzów. Oprócz naszych kibiców, w Strefie nie brakowało także licznych przedstawicieli mediów, którzy na bieżąco relacjonowali, co dzieje się na błoniach areny oraz jakie emocje towarzyszyły gościom oglądającym spotkania Polaków na mistrzostwach Europy.
Dzięki współpracy z partnerami odwiedzający mogli skorzystać z licznych atrakcji, które znalazły się w Warszawskiej Strefie Kibica. Wśród nich nie brakowało m.in. sportowych dmuchańców dla dzieci przygotowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Dla najmłodszych przygotowano także mini boiska do piłki nożnej. W strefie Aktywnej Warszawy oraz PGE Narodowego można było także skorzystać z tzw. blender bikes, czyli specjalnych rowerów, na których za pomocą siły własnych mięśni kibice mogli stworzyć autorski, owocowy koktajl. Nie zabrakło także malowania twarzy oraz plecenia biało-czerwonych warkoczyków.

W przestrzeni marki Coca-Cola, jednego z partnerów Strefy, można było zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca‑Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju – w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań wprowadzanych na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku. Stoisko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy edukowało natomiast w zakresie niezwykle istotnej dla ludzkiego życia pierwszej pomocy. Maskotka Edek w kształcie pluszowego pociągu PKP Intercity przybijała piątki i zabawiała gości zgromadzonych na błoniach. Partner w swoim namiocie zachęcał do udziału w zabawach z możliwością wygrania nagród. Sprawdzenie mocy własnego gardła, a przy okazji wyrazu twarzy najsilniejszego polskiego kibica było możliwe dzięki specjalnej budce, która w strefie PKP Intercity fotografowała uczestnika dopingującego naszym piłkarzom i osiągającego określoną liczbę decybeli. Oficjalne upominki i gadżety polskiej reprezentacji w Sklepie Kibica zapewnił też Polski Związek Piłki Nożnej.
Kibice aktywnie korzystali również z licznych punktów gastronomicznych, które oferowały różnorodne przekąski i posiłki, a także chłodne napoje naszych partnerów, m.in. Tyskie. Tyskie przygotowało dla kibiców strefę pełną atrakcji. Na miejscu czekały na nich zimne napoje, przekąski oraz taras na dachu, z którego mogli wygodnie oglądać mecz. O angażującą atmosferę w Strefie każdorazowo dbał DJ Ucho, organizujący liczne konkursy z nagrodami oraz quizy. Niektórzy kibice, w ramach wygranej, mieli szansę zasiąść w zlokalizowanej na specjalnej scenie, czerwonej kanapie i w wyjątkowo komfortowych, vipowskich warunkach oglądać mecz transmitowany na telebimie, mającym powierzchnie 144 metrów kwadratowych.
Podczas trzech meczów reprezentacji Polski na mistrzostwach Europy w Warszawskiej Strefie Kibica gościliśmy aż 25 tysięcy miłośników piłki nożnej! Dziękujemy, że razem z nami tworzyliście wyjątkowy punkt ma mapie sportowej Warszawy i zdecydowaliście się wspólnie z nami kibicować naszym na UEFA EURO 2024.
Organizatorem Warszawskiej Strefy Kibica był PGE Narodowy.
Partnerzy główni: Miasto Stołeczne Warszawa i Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa.
Partnerzy: Ministerstwo Sportu i Turystyki, PKP Intercity, Coca-Cola, Polski Związek Piłki Nożnej oraz Tyskie.
Patron medialny: TVP.
Partnerzy główni: Miasto Stołeczne Warszawa i Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa.
Partnerzy: Ministerstwo Sportu i Turystyki, PKP Intercity, Coca-Cola, Polski Związek Piłki Nożnej oraz Tyskie.
Patron medialny: TVP.