X Dni Marketingu Sportowego na Stadionie Narodowym w Warszawie

15 marca 2012
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.
min.

W dniach 22 – 23 marca br. odbędzie się X edycja Dni Marketingu Sportowego. Tegoroczna jubileuszowa edycja odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Od 2002 roku DMS urósł do rangi największego spotkania przedstawicieli sportu i biznesu w Europie środkowo-wschodniej.

Już tylko kilka dni dzieli nas od najważniejszego spotkania w branży biznesu sportowego. Jubileuszowe spotkanie będzie miało szczególny charakter. Wynika on z bogatego programu merytorycznego, ale także miejsca wydarzenia. W X Dniach Marketingu Sportowego udział w wydarzeniu potwierdziło już 250 uczestników z ponad 100 organizacji związanych z biznesem sportowym w Polsce, a podczas targów Sport Marketing Expo zaprezentuje się ponad 25 wystawców. Dni Marketingu Sportowego to idealna platforma do budowania relacji między sportem a biznesem. – stwierdził Marcin Wenzel, organizator wydarzenia.

22 marca goście konferencji wysłuchają prezentacji światowej rangi zagranicznych prelegentów. Program otworzy Director of Sponsorship Consulting, William Fenton, który przedyskutuje sponsoring sportowy przez pryzmat kryzysu ekonomicznego, podczas gdy Kevin Jackson, Executive Director of Business Development GPJ, przedstawi gościom metody wdrożenia marketingu doświadczeń do projektów sportowych. Trzecią prezentację poprowadzi Tom Cannon, który zaprezentuje przyszłe zagrożenia i możliwości w obszarze marketingu sportowego.

Kolejny moduł skupi się na biznesie wokół UEFA EURO 2012™. Profesor Simon Chadwick rozpocznie prezentacją o ambush marketingu, po której Arkadiusz Wojtas, Dyrektor Projektu Let’s Play Together, DB Schenker, zajmie się omówieniem logistyki globalnych imprez sportowych.

Finałowy panel pierwszego dnia poświęcony będzie zarządzaniu obiektami sportowymi. Michael Brill – Regional Vice President SMG Europe oraz Barry Pollen – Director of Stadium Manangement South Africa, przybliżą metody efektywnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi obiektami sportowymi. Polskim akcentem będzie Dorota Idzi – Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, PGE Polska Grupa Energetyczna SA, która przeanalizuje stan rynku naming rights obiektów sportowych w naszym kraju.

Pierwszy dzień zwieńczy wieczorna VIII Gala Sportu i Biznesu. Nagrody Biznesu Sportowego promują osoby i instytucje, które bezpośrednio wpływają na rozwój sportu w Polsce. Kapituła Nagród, składająca się z ekspertów biznesu sportowego, przyzna nagrody w trzynastu kategoriach.

Drugi dzień X DMS będzie poświęcony dwóm zagadnieniom. Pierwsza część skupi się na wyzwaniach jakim sprostać muszą organizacje, stowarzyszenia i miasta w celu usprawnienia swych działań w obszarze sportu. Drugi blok tematyczny poruszy kwestie sprawnego wykorzystania sponsoringu i mediów. Ważnym elementem programu będą również jubileuszowe panele dyskusyjne, które skupią liczne grono krajowych ekspertów.

Więcej informacji na temat X Dni Marketingu Sportowego dostępnych jest na stronie www.dms2012.pl