Miejsce dla wyjątkowych partnerów
Stadion Narodowy w Warszawie, największy i wszechstronnie wykorzystywany obiekt wielofunkcyjny w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna budowanie wieloletnich aliansów z najlepszymi markami.
- Wspólnie z wybranymi w najbliższych miesiącach partnerami będziemy mieli niepowtarzalną okazję zrealizować absolutnie unikalne w skali naszego rynku projekty marketingowe, sprzedażowe i komunikacyjne. Projekty, które będą budować trwałe relacje oraz prawdziwe emocje pomiędzy produktami Stadionu Narodowego i naszych partnerów a naszymi wspólnymi klientami – powiedział Tomasz Zahorski, Dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych w PL.2012+, operatora Stadionu Narodowego.
Zgodnie z harmonogramem po potwierdzeniu w ciągu pierwszych 9 miesiącach działalności PL.2012+ - nowego operatora tego obiektu - wyjątkowych możliwości Stadionu Narodowego w zakresie ilości i jakości wydarzeń rozrywkowych, sportowych, biznesowych i społecznych, jak również potencjału wizerunkowego, marketingowego i sprzedażowego, 25 września ogłoszony został pierwszy z serii konkursów na partnerów korporacyjnych Stadionu Narodowego. Wybierany będzie Oficjalny sponsor – dostawca napojów bezalkoholowych.
Operator przewiduje trzy kategorie partnerów:
- Partner tytularny
- Oficjalni sponsorzy
- Partnerzy biznesowi
Każda z kategorii będzie wyróżniała się innym pakietem praw i możliwości partnerskich oraz jest objęta wyłącznością produktową.
Obecnie trwające konkursy: