Miejsce dla wyjątkowych partnerów

25 września 2013
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Stadion Narodowy w Warszawie, największy i wszechstronnie wykorzystywany obiekt wielofunkcyjny w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna budowanie wieloletnich aliansów z najlepszymi markami. 

- Wspólnie z wybranymi w najbliższych miesiącach partnerami będziemy mieli niepowtarzalną okazję zrealizować absolutnie unikalne w skali naszego rynku projekty marketingowe, sprzedażowe i komunikacyjne. Projekty, które będą budować trwałe relacje oraz prawdziwe emocje pomiędzy produktami Stadionu Narodowego i naszych partnerów a naszymi wspólnymi klientami – powiedział Tomasz Zahorski, Dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych w PL.2012+, operatora Stadionu Narodowego.

Zgodnie z harmonogramem po potwierdzeniu w ciągu pierwszych 9 miesiącach działalności PL.2012+ - nowego operatora tego obiektu - wyjątkowych możliwości Stadionu Narodowego w zakresie ilości i jakości wydarzeń rozrywkowych, sportowych, biznesowych i społecznych, jak również potencjału wizerunkowego, marketingowego i sprzedażowego, 25 września ogłoszony został pierwszy z serii konkursów na partnerów korporacyjnych Stadionu Narodowego. Wybierany będzie Oficjalny sponsor – dostawca napojów bezalkoholowych. 


Operator przewiduje trzy kategorie partnerów:
 
  • Partner tytularny
  • Oficjalni sponsorzy 
  • Partnerzy biznesowi 

Każda z kategorii będzie wyróżniała się innym pakietem praw i możliwości partnerskich oraz jest objęta wyłącznością produktową. 

Obecnie trwające konkursy:






Pobierz pełen raport z wyników działalności Stadionu Narodowego 01-07.2013

Co o tym sądzisz?

Artykuły polecane

25 września 2013
Wartość medialna marki Stadionu Narodowego

Szacowana wartość medialna Stadionu Narodowego jako obiektu wielofunkcyjnego do końca roku 2013 to 67 516 563 zł (obliczona jako ekwiwalent reklamowy ekspozycji marki).