Partnerstwo na miarę XXI wieku

16 października 2013
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Stadion Narodowy jako najnowocześniejszy obiekt wielofunkcyjny Europy Środkowo–Wschodniej i znajdujący się na drodze do najlepiej wykorzystywanych i zarządzanych stadionów w całej Europie potrzebuje Partnera Tytularnego z wąskiego grona rynkowych liderów.

Praktycznie nieograniczone możliwości wykorzystywania przestrzeni i funkcjonalności Stadionu Narodowego oraz jego otoczenia stanowią doskonałą platformę do partnerstwa z już silną, ale cały czas rozwijającą się i innowacyjną firmą. Partnerstwa na miarę XXI wieku. 


Stadion Narodowy daje unikalną przestrzeń, nowoczesność, zainteresowanie szerokiego spektrum grup docelowych, najlepszą w Polsce lokalizację, zespół zaangażowanych i posiadających wyjątkowe doświadczenia na polskim rynku ludzi, historię skutecznego przeprowadzenia kilkunastu całostadionowych oraz kilkuset mniejszych wydarzeń o łącznej liczbie goście przekraczającej milion osób w roku 2013 oraz konkretne plany i perspektywy na lata kolejne. 

Stadion Narodowy oferuje Partnerowi Tytularnemu przede wszystkim możliwość szerokiego współkreowania miejsca, na który cały czas zwrócone są oczy Polaków i którego rozpoznawalność sięga praktycznie 100 proc., możliwość współkreowania jego marki oraz wydarzeń na nim się odbywających. 

Partnerstwo Tytularne dla najlepszego obiektu i najlepszego partnera nie będzie nigdy ograniczać się jedynie do wyeksponowania największego i najbardziej widocznego logo w przestrzeni Warszawy i Polski. Będzie zawsze opowiadaniem historii o tym, co wyjątkowego można razem tworzyć dla gości, klientów, sąsiadów – społeczności lokalnej, warszawiaków, Polaków. Historii o tym, jak inspirować, przyciągać uwagę, oferować wartość dodaną i dbać o wspólne dobro. Partner tytularny da możliwość prawdziwego doświadczenia przez miliony gości Stadionu Narodowego czym jest jego marka i związane z nią wartości. 

Dlatego też Stadion Narodowy będzie starał się o Partnera Tytularnego, dla którego ważne w szczególności są:

  • Długotrwały zrównoważony rozwój
  • Innowacyjność oparta zarówno na ludziach, jak i wykorzystywaniu technologii
  • Przywiązanie dowartości oraz ich konsekwentne wdrażanie
  • Odpowiedzialność społeczna
  • Skoncentrowanie na kliencie 
  • Wyznaczanie trendów i dążenie do doskonałości
  • Stawianie konkretnych i ambitnych celów oraz ich realizacja 
Jesteśmy przekonani, że Partner Tytularny Stadionu Narodowego będzie oznaczał nową jakość na polskim i międzynarodowym rynku.

Organizator konkursu informuje, że po otrzymaniu kilkudziesięciu merytorycznych pytań związanych z konkursem na Partnera Tytularnego, w tym zgłaszaniem przez potencjalnych partnerów wniosków odnośnie przedłużenia terminu składania ewentualnych ofert ze względu na procedury zgód korporacyjnych, termin wskazany w pkt. 21 Specyfikacji odpowiedniego konkursu zostaje przedłużony do dnia 15.11.2013 , godz. 17.00. Organizator konkursu informuje, że dopiero po tym terminie zapozna się ze wszystkimi złożonymi wnioskami.  

W związku z dużym zainteresowaniem i zapytaniami licznych podmiotów wpływających po ogłoszeniu konkursu na Partnera Tytularnego, organizator konkursu informuje, że zgodnie z aktualizacją Regulaminu Konkursu z dnia 18.10.2013 r., dopuszcza możliwość rozpatrywania ofert spełniających warunki określone w pkt. 10 z zastrzeżeniem pkt. 11 niniejszego Regulaminu, przy założeniu wysokiej spójności partnera ze strategią marki Stadionu Narodowego oraz gotowości do współtworzenia wartości dodanej tego miejsca.

Regulamin konkursu na Partnera Tytularnego Stadionu Narodowego

Załącznik nr 1 - Strategia marki Stadionu Narodowego

Załącznik nr 2 - Polityka partnerstw korporacyjnych Stadionu Narodowego

Załącznik nr 3 - Pakiet praw partnerskich dla Partnera Tytularnego
 

Załącznik nr 4 - Opis praw partnerskich Partnera Tytularnego Stadiony Narodowego

Załącznik nr 5 - Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie na Partnera Tytularnego Stadionu Narodowego

Proces wyboru Partnera Tytularnego to kolejny strategiczny projekt, realizowany zgodnie z planem przyjętym przez operatora Stadionu Narodowego, spółkę PL.2012+ na początku roku.

Na jesieni 2013 roku rozpoczęliśmy oficjalny proces wyboru partnerów korporacyjnych Stadionu w trzech kategoriach:

  • partner tytularny
  • oficjalni sponsorzy
  • partnerzy biznesowi
Zgodnie z założeniami w roku 2013 ma zostać wybranych 2-3 partnerów, w roku 2014 grono to ma powiększyć się do 5-7 firm. Zakończenie procesu, z liczbą 10-11 partnerów, planowane jest na rok 2015.

Pierwszy konkurs, na partnera biznesowego - dostawcę napojów bezalkoholowych został ogłoszony 25 września, kolejne, na partnera biznesowego - partnera technicznego oraz oficjalnego sponsora - dostawcę piwa w październiku. 

Obecnie trwające konkursy: