Poland Meetings Destination
Jak przyśpieszyć rozwój przyjazdowej turystyki konferencyjnej w Polsce? Konferencja ekspertów, samorządowców i polityków już 17 marca 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Konferencja Poland Meetings Destination jest częścią Meetings Week Poland 2014, kluczowego, corocznego wielodniowego cyklu wydarzeń, gromadzących profesjonalistów sektora spotkań w Polsce.
Wśród prelegentów, którzy dotychczasowo potwierdzili udział w konferencji znaleźli się: Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej i nasi zagraniczni goście: prof. Magda Antonioli Corigliano, wybitna specjalistka w dziedzinie ekonomiki turystyki, Università Bocconi w Mediolanie, John Heeley, autor książki „Inside City Tourism – A European Perspective” oraz Christian Mutschlechner, dyrektor Vienna Convention Bureau.
Pomysłodawcą i głównym organizatorem Poland - Meetings Destination jest The Warsaw Voice Conferences: Członek grupy The Warsaw Voice Multimedia Platform, między innymi organizator dorocznej międzynarodowej konferencji Warsaw - Economic Hub, prezentującej międzynarodowy potencjał polskiej gospodarki oraz Warszawę jako jedno z jej najdynamiczniej rozwijających się centrów. Szósta już edycja WEH odbyła się na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie już 27 listopada, jak zwykle, pod auspicjami GPW, International New York Times oraz The Warsaw Voice oczywiście.
Zadeklarowani współorganizatorzy spotkania:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Polska Organizacja Turystyczna & Poland Convention Bureau
Stadion Narodowy w Warszawie (PL.2012+)
Potencjalni i zadeklarowani Partnerzy Strategiczni oraz Merytoryczni:
Miejskie i lokalne organizacje turystyczne, m.in. Warszawska Organizacja Turystyczna (zadeklarowana)
Stowarzyszenia organizatorów turystyki konferencyjno-biznesowej i przyjazdowej (PCO’s)
Współorganizatorzy Meetings Week Poland:
Związek Miast Polskich
Warsaw Destination Alliance (zadeklarowana)
Miasta i regiony
Więcej informacji: www.stadionnarodowy.org.pl
Artykuły polecane
Wyniki finansowe Stadionu Narodowego za okres 1 – 7.2013 są o 5 500 000 zł lepsze od założeń biznes planu – zaakceptowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki dokumentu, który był podstawą dla umowy operatorskiej podpisanej z PL.2012+.
Nad tym, jak przyśpieszyć rozwój turystyki konferencyjnej w Polsce, będą się zastanawiali uczestnicy Meetingd Week Poland