Wystartował Meetings Week Poland

17 marca 2014
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Nad tym, jak przyśpieszyć rozwój turystyki konferencyjnej w Polsce, będą się zastanawiali uczestnicy Meetingd Week Poland

 Dzisiejszym spotkaniem rozpoczynamy działania, które pozwolą na skonsolidowanie środowisk i wszystkich zainteresowanych wokół celu, sformułowanego w tytule: Poland - Meetings Destination  zaznaczył Juliusz Kłosowski z The Warsaw Voice.

Tygodniowa konferencja z udziałem środowisk branży spotkań, ekspertów, decydentów rządowych i samorządowych oraz gości z zagranicy jest idealną okazją do wymiany doświadczeń dotyczących wcześniejszych sukcesów z zakresu przemysłu spotkań z miast i regionów europejskich. Nie bez znaczenia jest również przestrzeń, w której spotykają się prelegenci. Jest to bowiem centrum konferencyjne Stadionu Narodowego.  Takich i podobnych obiektów w kraju powstaje coraz więcej, a nasze najbliższe spotkania mają posłużyć temu, żebyśmy się zastanowili, jak efektywnie można tak wspaniałą infrastrukturę wykorzystać – mówiła podczas powitania gości Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. 

Sobierajska przypomniała również, że szeroko rozumiana turystyka biznesowa w Europie i na świecie rozwija się od wielu lat i jest jedną z najbardziej dochodowych gałęzi gospodarki turystycznej, a nasz kraj musi się nauczyć wykorzystywać ten potencjał. – Wizerunek Polski na rynku międzynarodowym się zmienia, Polska jest postrzegana jako odpowiedzialny partner w organizacji dużych eventów, jak Euro 2012, które było przełomem w wielu obszarach i to teraz procentuje  zaznaczała podsekretarz stanu.

Duży wpływ na postrzeganie Polski na arenie Europejskiej ma poziom obsługi wydarzeń o randze międzynarodowej.  Takie wydarzenie jak na przykład konferencja klimatyczna pokazują, że infrastruktura i potencjał mają znaczenie. Udowodniliśmy, że możemy obsługiwać najbardziej skomplikowane wydarzenia  mówił Marcin Herra, prezes PL.2012+, operatora Stadionu Narodowego. 

Wśród poruszanych dziś tematów znajdą się m.in. kwestie konkurencyjności, źródeł finansowania rozwoju branży oraz tworzenia nowych centrów kongresowych. Całość konferencji można śledzić na żywo na stronie http://gpwmedia.pl/pmd/.

Więcej informacji o konferencji: polandmeetingsdestination.com


Artykuły polecane

04 marca 2014
Poland Meetings Destination

Jak przyśpieszyć rozwój przyjazdowej turystyki konferencyjnej w Polsce? Konferencja ekspertów, samorządowców i polityków już 17 marca 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie.

26 marca 2014
Konferencja Stadionu Narodowego [relacja]

Relacja minuta po minucie z konferencji prasowej zapowiadającej spektakularne wydarzenie na Stadionie Narodowym. 

15 marca 2014
Klawiatury rozgrzały się na Stadionie

Na Stadionie Narodowym trwa Central Open Data Hackathon. Podczas wydarzenia programiści, działacze społeczni i designerzy z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej przez weekend tworzą aplikacje obywatelskie