Ruszył Martini Rage 2014

30 lipca 2014
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Punktualnie o 14.00 spod Stadionu Narodowego wyruszył Martini Rage 2014. Jest to jedno z największych wydarzeń motoryzacyjno-lifestylowych w Polsce.

Udział w wydarzeniu zgłosiło się ponad 30 ekip. Większość uczestników, to klubowicze Elite Circle, którzy po raz kolejny wyruszą na kilkudniową przygodę swoimi wspaniałymi autami. 

Uczestnicy odwiedzą 6 dużych miast ze specjalną misją zrealizowania zadań z pozoru niemożliwych do wykonania. Tegoroczna edycja potrwa do 3 sierpnia. Finał imprezy odbędzie się w luksusowym Hotelu Mikołajki. Na stadionie uczestnicy Martini Rage 2014 pojawili się w ramach „Dnia na Narodowym.

Rage to coroczne kilkudniowe wydarzenie. Biorą w nim udział dwuosobowe załogi, które jadą własnymi samochodami przez Polskę według wyznaczonych przez organizatora ogólnych wytycznych takich jak: kierunek podróży, punkty kontrolne z zadaniami czy meta dnia (miejsce noclegu i relaksu). Jednak uczestnicy mogą sami zadecydować ile punktów kontrolnych i w jakiej kolejności będą odwiedzać, do nich należy także wybór trasy oraz czas przejazdu do mety dnia.

Pomysłodawcą i organizatorem eventu Martini Rage 2014 jest firma Elite Circle Group.

Sponsorem tytularnym wydarzenia jest Martini Polska Sp. z o.o. 

Sponsorami wydarzenia są: AMG Driving Academy, ATS, Go Pro, Lancerto. 

Partnerami wydarzenia są: Stadion Narodowy, MotoPark Koszalin, OP1, EcoTouch, Inflandia, Autostrada Wielkopolska, SoundGarden, Hotel Mikołajki. 

Patronami medialnymi wydarzenia są: Eska, TVN Turbo, Onet, otoMoto, naszemiasto.pl, motofakty.pl, Platine.pl, Mestream.pl, Carturismo.com, Carsi.PL, Furious.pl, Motore.pl.