Zamknij

Zimowy Narodowy wraca w listopadzie!

Po ogromnym sukcesie największego lodowiska w Polsce, w najbliższym sezonie po raz kolejny odbędzie się Zimowy Narodowy. Miasteczko lodowe o powierzchni prawie 5 000 m2, szkółki do nauki jazdy, specjalne imprezy na lodowisku, atrakcje poza lodowiskiem.

To tylko kilka propozycji, które już od drugiej połowy listopada będą czekały na gości na Stadionie Narodowym. W sezonie 2014/2015 Zimowy Narodowy zaskoczy po raz kolejny swoim rozmachem i licznymi atrakcjami.

- Decyzja o kontynuacji projektu była dla nas w pełni oczywista. Z jednej strony ogromny sukces poprzedniej edycji, z drugiej nasza misja polegająca na oferowaniu nieograniczonych możliwości spędzania wolnego czasu. Widzimy bardzo wyraźnie pozytywny trend związany z coraz powszechniejszym aktywnym wypoczynkiem, widzimy coraz więcej potrzeb ludzi i chcemy te potrzeby skutecznie zaspokajać – zawsze w najwyższej jakości, przez 365 dni w roku. Pierwsza edycja to ponad 105 000 osób przez 47 dni. W tym sezonie zapraszamy wszystkich chętnych od listopada, na aż 3 lodowiska, przez 100 dni. Wierzę, że frekwencja będzie rekordowa – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+, operatora Stadionu Narodowego. 

W sezonie 2014/2015 Zimowy Narodowy to nie tylko największe lodowisko w Polsce, ale również całe miasteczko lodowe.

- Rozmach Zimowego Narodowego 2014/2015 jest odpowiedzią na zeszłoroczne potrzeby. Powstanie projekt, który z pewnością zainteresuje i przyciągnie jeszcze więcej osób. Prawie  5000 m2 miasteczka lodowego, wielotorowa zjeżdżalnia dla dzieci, imprezy muzyczne, nauka jazdy na łyżwach, zabawy dla dzieci, to namiastka  atrakcji z których będzie można skorzystać na Stadionie Narodowym. Zimowy Narodowy jest ogromnym przedsięwzięciem i wyzwaniem, również organizacyjnym i logistycznym, ale ma też ogromny potencjał – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications.

W tym sezonie Zimowy Narodowy ruszy już w drugiej połowie listopada i potrwa do 1 marca. Organizatorami Zimowego Narodowego są PL.2012+, operator Stadionu Narodowego i Testa Communications.