Dakar na Narodowym - informator

16 września 2014
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

VERVA Street Racing na Stadionie Narodowym już 20 września! Płytę stadionu pokryły pustynne wydmy, pojawiła się też na niej wielka scena, na której wystąpi Jamiroquai. Przed główną imprezą osoby, które kupiły specjalne bilety, będą mogły wziąć udział w niezwykłym Pit Party.

VERVA Street Racing to wydarzenie na stałe wpisane w kalendarz imprez motoryzacyjnych, których nie można przegapić. Po trzech latach wyścigów ulicznych oraz ubiegłorocznej edycji specjalnej z udziałem słynnych prezenterów programu Top Gear, przyszedł czas na zmagania rajdowe. Tor wybudowany na płycie boiska Stadionu Narodowego w całości zostanie pokryty ziemią oraz wyposażony w skocznię i inne elementy dodatkowe, które uatrakcyjnią rywalizację.

PROGRAM IMPREZY

  • 14.00 – 18.00 Pit Party (wejście TYLKO do 17.00)
    Odwiedź 13 motoryzacyjnych stref tematycznych, w których znajdzie się ponad 300 wyjątkowych samochodów i motocykli. Wejście na Pit Party tylko dla posiadaczy biletu ze specjalną wejściówką.
  • 18.00 – Otwarcie bram
  • 19.00 – Pre show
  • 20.00 – VERVA Street Racing – Dakar na Narodowym
WEJŚCIA I WYJŚCIA TERENU IMPREZY

  • Właściciele limitowanej puli biletów z Pit Party wchodzą od godz. 14.00 do 17.00 bramą nr 2 i 11.
  • Osoby, które wejdą na Pit Party, mogą opuścić teren imprezy do godz. 18.00 przez bramy 2, 3 i 11 oraz wrócić na wieczorne show. Konieczne jest przy wyjściu oznaczenie swojego biletu pieczątką oraz specjalnym dziurkaczem – aby uzyskać stosowne oznaczenie, które umożliwi wejście z powrotem na teren imprezy, należy zwrócić się do pracownika eBilet.
  • Osoby, które opuszczą teren Stadionu po godz. 18.00 nie zostaną wpuszczone ponownie na teren imprezy.
PARKING

Na terenie błoni Stadionu Narodowego będzie funkcjonował płatny parking dla publiczności (wjazd od ul. Sokolej, ul. Zamoyskiego lub ul Targowej). Jego pojemność jest jednak ograniczona, dlatego warto wziąć to pod uwagę planując przybycie na VERVA Street Racing. Organizator nie jest w stanie zapewnić wystarczającej ilości miejsc parkingowych wszystkim zainteresowanym. Polecamy skorzystać ze środków komunikacji publicznej.

Koszt parkingu UWAGA! WSZYSTKIE BILETY NA PARKING ZEWNĘTRZNY ZOSTAŁY SPRZEDANE

  • 20 PLN / samochód osobowy
  • 40 PLN / van
  • 80 PLN / autokar
APARATY FOTOGRAFICZNE

Na teren imprezy nie będzie można wnosić, bez uprzedniego uzyskania akredytacji prasowej, profesjonalnego sprzętu fotograficznego i wideo. W trakcie show obowiązuje także zakaz robienia zdjęć z lampą błyskową. Osoby które będą starały się wnieść na teren imprezy aparat fotograficzny 
z wymiennym zestawem optycznym lub kamerę wideo, będą musiały liczyć się z koniecznością przekazania go w depozyt, którego koszt wynosi 50 PLN. Koszt depozytu nie podlega zwrotowi. 

REGULAMIN IMPREZY

Bardzo prosimy wszystkie osoby wybierające się na VERVA Street Racing – Dakar na Narodowym 
o dokładne zapoznanie się z Regulaminem imprezy dostępnym na stronie internetowej www.vervastreetracing.pl/regulamin-wydarzenia/.

GASTRONOMIA

Na teren Stadionu nie można wnosić jedzenia ani napojów. Dla widzów przygotowana będzie bogata oferta gastronomiczna (przekąski zimne, ciepłe, napoje) na promenadzie zewnętrznej oraz wewnątrz Stadionu. Płatność gotówką.

ZATYCZKI DO USZU

VERVA Street Racing – Dakar na Narodowym to impreza motoryzacyjna, podczas której zobaczymy samochody sportowe. W związku z tym należy spodziewać się podwyższonego poziomu  hałasu. Organizator zaleca zabranie na teren imprezy zatyczek do uszu.

KĄCIK DLA DZIECI

Podczas imprezy VERVA Street Racing – Dakar na Narodowym dostępny będzie specjalny Kącik Dla Dzieci. Zlokalizowany będzie w specjalnie przygotowanym i oznakowanym pomieszczeniu na promenadzie wewnętrznej w sektorze D13. Kącik czynny będzie w godzinach 18:00-22:00. Zobacz regulamin Kącika Dla Dzieci.

UTRUDNIENIA W RUCHU

W związku z organizacją imprezy na Stadionie Narodowym nastąpią utrudnienia w ruchu drogowym. Przez całą sobotę 20 września 2014 r. zamknięta będzie ul. Siwca. Most Poniatowskiego po zakończeniu imprezy zostanie zamknięty dla ruchu kołowego, dostęp będzie jedynie dla pieszych. Ograniczeniami w ruchu zostanie objęty również rejon Saskiej Kępy. Z uwagi na zamknięty wjazd na Most Łazienkowski z Wału Miedzeszyńskiego zaleca się korzystanie z Mostu Świętokrzyskiego oraz Mostu Śląsko-Dąbrowskiego. Na terenach zewnętrznych Stadionu od strony ul. Targowej dostępny będzie płatny parking, jednak jego pojemność jest ograniczona. Organizator zachęca do korzystania ze środków komunikacji miejskiej w drodze na imprezę. 

Komunikacja miejska przed imprezą:

Przystanek PKP Warszawa Stadion 

  • linie SKM S1, S2
Przystanek Al. Zieleniecka

  • linie tramwajowe: 3, 7, 8, 22
  • linie autobusowe: 123,125, 135, 138, 146, 147, 166, 226, 509, 517
Przystanek Rondo Waszyngtona

  • linie tramwajowe: 7, 8, 9, 22, 24, 25
  • linie autobusowe: 102, 111, 117, 123, 138, 146, 147, 158, 166, 507, 509, 517, 521

Komunikacja miejska po imprezie:

Przystanek PKP Warszawa Stadion

  • linie SKM S1, S2
Ostatnie pociągi z dworca Stadion odjeżdżać będą w kierunku wschodnim o godzinie 23.38, a w kierunku zachodnim o godzinie 23.51. 

Przystanek Al. Zieleniecka

  • linie tramwajowe: 3, 7, 8, 22 kursujące na trasach objazdowych tylko po Pradze
  • linie autobusowe: 123,125, 135, 138, 146, 147, 166, 226, 509, 517, N02, N03, N21, N71 
Przystanek Rondo Waszyngtona 

  • linie tramwajowe: 7, 8, 9, 22, 24, 25 
  • linie autobusowe: 123, 138, 146, 147, 509, 517, N02 
Po imprezie podstawione zostaną także dodatkowe autobusy i tramwaje. 

Punkt odbioru pasażerów korzystających z taksówek będzie znajdował się na Rondzie Waszyngtona.

AUDIODESKRYPCJA

Na Stadionie Narodowym dostępny będzie serwis audiodeskrypcji (częstotliwość 95,1 MHz), czyli głosowy opis treści wizualnych dla osób niewidomych i niedowidzących. Aby skorzystać z usługi należy również użyć własnego telefonu komórkowego wyposażonego w radio i słuchawki. Usługa jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich, którzy potrzebują bądź są ciekawi dodatkowego komentarza.

Link skrócony: www.stdn.pl/b89fe