Zima rekordów na Narodowym

06 marca 2015
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

W ciągu 114 dni z atrakcji Zimowego Narodowego skorzystało pół miliona osób. To o 400 tys. więcej niż w pierwszej edycji projektu. Blisko 5 tys. mkw. lodu, górka lodowa, olbrzymia choinka, Warszawski Jarmark Świąteczny i ice bar - tak Zimowe Miasteczko wyglądało w tym sezonie.

Rekordowa frekwencja w trakcie drugiej edycji Zimowego Narodowego była możliwa dzięki utworzeniu na płycie Stadionu Narodowego aż trzech lodowisk. Ten rozmach był odpowiedzią na niezwykle ciepłe przyjęcie pierwszej edycji. Organizatorzy Zimowego Narodowego, Testa Communications i PL.2012+, operator Stadionu Narodowego, wzbogacili  Zimowe Miasteczko o najwyższą na świecie sztuczną górkę lodową, która stała się niekwestionowanym hitem - goście skorzystali z niej ponad 300 tys. razy! Z kolei jeżdżąc na łyżwach, w trakcie 664 slotów, goście na lodzie spędzili aż 49800 minut. 215 tysięcy osób wypożyczyło łyżwy z wypożyczalni Zimowego Narodowego. Na płycie Zimowego Miasteczka powstał również ice bar, którego goście wypili ponad 14 tysięcy kubków gorącej czekolady!

W trakcie 4 miesięcy Zimowego Narodowego, oprócz tradycyjnej jazdy na łyżwach, goście aktywnie uczestniczyli w cyklicznych wydarzeniach na lodowiskach. W każdy weekend najmłodsi szlifowali łyżwiarskie umiejętności podczas „Poranków dla dzieci z Kinder Pingui”. Pod okiem instruktorów na łyżwach bawiło się w sumie 12 tysięcy dzieci. Starszych łyżwiarzy organizatorzy zaprosili do wspólnego tańca na lodzie – cykliczne „Disco lodowisko z 4FunTV” odwiedziło aż 10 tysięcy osób! 

Zimowy  Narodowy to nie tylko łyżwy, ale również rolki, wrotki, deski i bmxy. Na parkingu Stadionu Narodowego powstał „Skatepark Maxi King”, z którego skorzystało blisko 18 tysięcy osób. Tutaj też odbyło się 190 godzin warsztatów prowadzonych przez stowarzyszenie „I Love rolki”.

Po raz pierwszy w ramach „Zimowego Narodowego”, przed Stadionem Narodowym powstał Warszawski Jarmark Świąteczny, oficjalny jarmark stolicy, który odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób.

Dzięki bliskiej współpracy z Miastem Stołecznym Warszawą, Zimowy Narodowy wziął aktywny udział w organizacji ferii dla dzieci z województwa mazowieckiego, przekazując im pół tysiąca zaproszeń. Zimowe Miasteczko stało się centrum zabawy podczas akcji „Zima w mieście”. Bogaty program atrakcji przyciągnął wielu gości. W trakcie dwóch tygodni ferii dzieci trenowały w szkółce hokejowej pod patronatem Mariusza Czerkawskiego oraz na codziennych porankach dla dzieci. Najmłodsi bawili się też podczas dziecięcego disco lodowisko oraz na karnawałowych balach kostiumowych na lodzie.

Zimowy Narodowy był również areną dla takich wydarzeń jak: „Blogowigilia 2014”, „Olimpijski Dzień na Zimowym Narodowym”, finał akcji „Stop zwolnieniom z WF-u”, bicie rekordu Guinnessa Oliwii Oliwier na najszybszy piruet świata, „Czerkawski Cup” i „III ogólnopolski turniej Mistrzowie Białego Orlika”, odwiedziny na Warszawskim Jarmarku Świątecznym prawdziwego Mikołaja z Finlandii i świąteczna trasa „Ciężarówki Coca Coli”.

Finałem „Zimowego Narodowego” była wielka rewia „Kings On Ice”, podczas której wystąpili najlepsi łyżwiarze świata, w tym Jewgienij Pluszczenko, Stephane Lambiel i Irina Slutskaya. Show zgromadziło ponad 19 tysięcy gości, co jest potwierdzeniem dużego zainteresowania łyżwiarstwem w Polsce.

- Kolejna edycja Zimowego Narodowego za nami! Cieszę się, że nasi goście docenili atrakcje, które przygotowaliśmy dla nich w tym sezonie. Zimowe Miasteczko na stałe wpisało się już w zimowy pejzaż i kalendarz stolicy. Zimowy Narodowy wraca w listopadzie, a już teraz szykujemy kolejne atrakcje, które zaproponujemy naszym gościom w przyszłym sezonie – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego.

Goście Zimowego Narodowego podkreślali różnorodność atrakcji i rozmach przedsięwzięcia, a także wyjątkowy klimat tego miejsca, szczególnie wieczorem. O tej porze Zimowe Miasteczko nabierało dodatkowego blasku dzięki świetlnym girlandom stworzonym przez firmę OSRAM, która jest oficjalnym dostawcą Stadionu Narodowego.



Sponsorami Zimowego Narodowego byli m.in.: Audi, MetLife, Kinder Pingui i Kinder Maxi King oraz XL.

Oficjalnym Partnerem Zimowego Narodowego i Warszawskiego Jarmarku Świątecznego było Miasto Stołeczne Warszawa.

Organizatorami Zimowego Narodowego byli Testa Communications i PL.2012+, operator Stadionu Narodowego. 

Link skrócony: www.stdn.pl/7822a

Tak wyglądał Zimowy Narodowy: