Lewandowski z boiska do Mikz

23 marca 2015
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Napastnik Bayernu Monachium Robert Lewandowski zakłada swój kanał na Mikz specjalnie dla fanów i kibiców. Informację tę ogłosił podczas konferencji prasowej na Stadionie Narodowym.

Robert Lewandowski znany jest większości osób jako jeden z najistotniejszych graczy ligi niemieckiej. W sezonach 2010-13 był kluczowym zawodnikiem odnoszącej sukcesy Borussii Dortmund. Od 2014 roku ma miejsce w wyjściowej jedenastce Bayernu Monachium i angażuje się całym sercem w grę drużyny – również strzelając bramki.

Na swoim ekskluzywnym głównym kanale Unlimited Robert Lewandowski przybliży fanom wrażenia z gry, zabierze na boisko i do szatni oraz opowie o swoim życiu. Prezentuje tu osobiste spojrzenie na życie gwiazdy jednej z najlepszych lig na świecie.

Unlimited ma także podkanały. Around zbiera wiadomości dotyczące Roberta Lewandowskiego i aktualizuje je na bieżąco – RSS, linki i statystyki. Zostały tu też zebrane media społecznościowe Lewandowskiego: wszystkie w jednym miejscu.

– Prawdziwym atutem Mikz jest nasza bezustanna praca nad tym, aby Mikz stał się wiodącą aplikacją w dziedzinie ekskluzywnych i osobistych materiałów od gwiazd, tak międzynarodowych, jak i lokalnych. Mamy już na pokładzie wielkie nazwiska piłki nożnej, hokeja i MMA, to naturalne, że dodajemy do naszej oferty kolejne profile. W związku z wprowadzeniem Mikz do Polski otwarcie profilu najlepszego polskiego piłkarza wydaje się właściwym krokiem. W Szwecji mamy na przykład Zlatana Ibrahimovica i Martę Vieira da Silva. To naprawdę przyczyniło się do spopularyzowania Mikz – kończy Istvan Beres. 

– Założenie kanału na Mikz to dobry pomysł. Dzięki temu łatwo będę mógł udostępnić fanom to, co dzieje się na boisku i poza nim. Poza tym jest to świetny sposób, żeby nadążyć za wszystkimi informacjami i tym, co pisze się o mnie i mojej drużynie, co sprawia, że Mikz to kompletna aplikacja - mówi Robert Lewandowski.

W chwili otwarcia kanału Lewandowski Unlimited w dniu 23 marca aplikacja będzie dostępna na wszystkich rynkach, na których Mikz już działa – w Szwecji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Argentynie, Hiszpanii, Brazylii i RPA. Będzie to jednocześnie nasza premiera na zupełnie nowym rynku – w Polsce!

Dzięki aplikacji mobilnej Mikz użytkownicy łatwo mogą znaleźć i śledzić swoich ulubieńców. Za pomocą kilku kliknięć mogą w prosty sposób utworzyć spersonalizowaną subskrypcję profili celebrytów, wiadomości, blogerów i marek – wszystko natychmiast dostępne w każdej wolnej chwili. W ten sposób łatwiej nadążyć za wszystkim, co się dzieje – plotkami, inspiracjami, najświeższymi nowinami i wieloma ofertami specjalnymi od wybranych marek.

Link skrócony: www.stdn.pl/65192