Biznes z ludzką twarzą na PGE Narodowym

16 listopada 2016
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to pojęcie, obok którego żadna marka nie może przejść obojętnie. Według raportu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" w 2015 roku polskie firmy zgłosiły rekordową liczbę dobrych praktyk CSR (811).

Jednocześnie ponad 70 proc. Polaków nadal nie zna pojęcia CSR i tylko dwie osoby na 10 robiąc zakupy, czy korzystając z usług biorą pod uwagę to, czy dana firma jest odpowiedzialna społecznie. 17 listopada na PGE Narodowym odbędą się największe Targi CSR w Polsce. To szansa żeby się przekonać, jak firmy radzą sobie ze społecznym podejściem do swojej działalności.

Tegoroczna edycja Targów odbywa się pod hasłem "Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy". Według Moniki Borzdyńskiej, dyrektor komunikacji i marketingu spółki PL.2012+, operatora PGE Narodowego, tematyka Targów świetnie koresponduje z obiektem, który je gości.

– Społeczna odpowiedzialność biznesu to w dużym skrócie koncepcja, według której firmy nie skupiają się tylko na swojej działalności biznesowej, ale również angażują się w działania na rzecz społeczeństwa i środowiska. Podstawowym zadaniem PGE Narodowego jest połączenie działalności komercyjnej ze zobowiązaniami wynikającymi z funkcji obiektu użyteczności publicznej, więc siłą rzeczy, mocno angażujemy się w CSR. Jest on immanentną częścią naszej statutowej działalności i cieszę się, że PGE Narodowy gości konferencję poświęconą tej tematyce – powiedziała dyrektor Borzdyńska.

PGE Narodowy to miejsce przyciągające biznes i wielkie wydarzenia. - Jest to rodzinny obiekt przyjazny matkom z dziećmi, osobom starszym i niepełnosprawnym. To "dobry sąsiad", który dba o społeczności lokalne. Jest integralną częścią tkanki miejskiej i miejscem otwartym dla wszystkich – dodała Monika Borzdyńska.

- W 2016 roku w ponad 200 wydarzeniach społecznych i akcjach charytatywnych, które wspieraliśmy na PGE Narodowym, wzięło udział kilkanaście tysięcy osób – poinformowała Natalia Kłapa, specjalistka ds. CSR w spółce PL.2012+. - Przykładowo, w sierpniu wspólnie z Fundacją Instytutu Matki i Dziecka zorganizowaliśmy bieg dla "Zabieganych mam" połączony z rodzinnym piknikiem "Odważ się być zdrowy na PGE Narodowym". W październiku na murawie, na której zwyciężała polska reprezentacja, zorganizowaliśmy mecz charytatywny z "gwiazdami", aby pomóc małej dziewczynce w walce z rakiem.  Od czterech lat we współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Praga Południe organizujemy Bal Seniora, w związku z przypadającym na 1 października Międzynarodowym Dniem Osób Starszych.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Organizator Targów CSR na PGE Narodowym, hasłem "Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy" chce podkreślić znaczenie zaangażowania firm w podnoszenie świadomości interesariuszy, czyli tych wszystkich grup, które jakoś łączą się z tym prowadzonym biznesem, w kwestiach społecznych, ekologicznych, zdrowotnych, technologicznych czy też tych dotyczących edukacji senioralnej, finansowej, work-life balance. Firmy mają wpływ na kształtowanie postaw m.in. klientów, pracowników oraz dostawców. Te decydujące się na wdrażanie społecznej odpowiedzialności biznesu wiele ze swoich praktyk CSR poświęcają właśnie działaniom edukacyjnym.

Przestrzenią do ich zaprezentowania i omówienia tych zagadnień będą Targi CSR na PGE Narodowym. Oprócz tego podczas wydarzenia Forum Odpowiedzialnego Biznesu planuje również wyróżnić najbardziej znaczące inicjatywy edukacyjne firm.


Materiały do pobrania:
Zdjęcia z wydarzeń społecznych na PGE Narodowym

Kontakt dla mediów:
Monika Borzdyńska
Dyrektor ds. Promocji i Komunikacji
Rzecznik prasowy
tel. 785 557 045
e-mail: monika.borzdynska@2012plus.pl