Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

20 lipca 2018
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Nowy sezon Ekstraklasy zainaugurowano w Loży Platynowej PGE Narodowego. Partnerami zostały dwie marki należące do największych firm w Polsce. W konferencji wzięli udział Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki, Prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik oraz Prezes Banku PKO BP Zbigniew Jagiełło.

Ekstraklasa rozpoczęła trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO BP Banku Polskiego, Sponsorem tutularnym Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 zostaje marka LOTTO. Podpisane umowy obejmują okres do końca sezonu 2020/2021. Przekazywane w tym okresie środki mają wspierać długookresowy rozwój klubów Ekstraklasy poprzez działania ukierunkowane na kształcenie dzieci i młodzieży. To m.in. efekt Okrągłego Stołu, który odbył się z inicjatywy Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego i Ministra Sportu Witolda Bańki pod koniec maja bieżącego roku. Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział wówczas na PGE Narodowym, że zaangażowanie w Ekstraklasę będzie analizowane przez Spółki Skarbu Państwa w kontekście możliwości wspierania przez nich piłki nożnej przy zapewnieniu obustronnych korzyści.

Na zorganizowanej dziś na PGE Narodowym konferencji prasowej Premier Morawiecki podkreślił wagę wspierania młodych piłkarzy już od najmłodszych lat. — Potrzebujemy całej infrastruktury sportowej, tak aby każdy młody chłopak miał w pobliżu boisko, piłkę i trenera. Dziś stawiamy kolejny ważny krok w kierunku profesjonalizacji polskiej piłki klubowej, której emanacją jest Ekstraklasa — podkreślił Premier. 

Prezes Zarządu Ekstraklasa S.A Marcin Animucki zwrócił natomiast uwagę na cele nawiązanej współpracy. — Beneficjentami współpracy będą zarówno młodzi polscy zawodnicy grający w klubach ekstraklasy, jak i dzieci i młodzież pasjonująca się piłką nożną, bo pieniądze z Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego mają wspierać programy realizowane przez Ekstraklasę ukierunkowane na kształcenie przez kluby młodych talentów i popularyzację piłki nożnej wśród najmłodszych — podkreślił Animucki.

W ramach współpracy Totalizator Sportowy oraz PKO BP przejmą największe świadczenia marketingowe na wszystkich stadionach w trakcie rozgrywek Ekstraklasy oraz będą korzystać z ekspozycji na koszulkach zawodników grających w lidze oraz przestrzeni reklamowej wszystkich stadionów. Ponadto logotypy partnerów będą prezentowane podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie sezonu.

Wśród celów wieloletniego projektu sponsorskiego wskazano przede wszystkim na pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.