Dyskusja o przygotowaniu Stadionu do UEFA EURO 2012

19 maja 2010
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

W dniu 19 maja br. w stołecznym Ratuszu odbyło się pierwsze spotkanie Venue Management Working Group – zespołu, który odpowiada za przygotowanie Stadionów i Miast Gospodarzy do przeprowadzenia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™.

W spotkaniu wzięli udział m.in. przedstawiciele UEFA: Heimo Schirgi, Manager Operacyjny UEFA EURO 2012™, Claudio Caila-Müller, Country Manager Poland UEFA Events, przedstawiciele Sekretariatu ds. Euro 2012 oraz przedstawiciele Stadionu Narodowego w Warszawie z Pionu Współpracy i Przygotowania UEFA EURO 2012™.

Podczas pierwszej części spotkania dyskutowano na temat przygotowania Stadionu Narodowego w Warszawie i jego najbliższych okolic do Turnieju w 2012 roku. W drugiej części podjęto temat zarządzania i przygotowania odpowiedniej infrastruktury transportowej zapewniającej optymalną komunikację ze Stadionem. Cykliczne spotkania VMWG mają na celu weryfikację i podsumowanie zaawansowania aktualnego stanu przygotowań oraz optymalizację przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi zespołami projektowymi zaangażowanym w organizację Turnieju.

Kolejne spotkanie odbędzie się we wrześniu br.