FAQ

Lista często zadawanych pytań (Frequently Asked Questions):

1. Czy liczba biletów na wycieczki jest ograniczona?

Ze względu na komfort zwiedzania liczebność grup ograniczona jest do 55 uczestników.

2. Kiedy odbywają się wycieczki po PGE Narodowym?

Wycieczki po PGE Narodowym odbywają się od poniedziałku do niedzieli. Szczegółowy harmonogram wycieczek dostępny jest na naszej stronie internetowej, w zakładce "Wycieczki". Terminy dla grup zorganizowanych dostępne są po wcześniejszej rezerwacji.

3. Jaki jest koszt biletu?

Ceny są zależne od trasy i rodzaju biletu. Szczegółowy cennik dostępny jest na naszej stronie internetowej wycieczki.pgenarodowy.pl.

4. Jaka jest minimalna ilość osób w jednej grupie?

Na wycieczkach dla osób indywidualnych nie jest ustalona minimalna liczba uczestników. Rezerwacje dla grup zorganizowanych przyjmowane są dla minimalnej ilości 20 uczestników.

5. Czy mogę zarezerwować bilet jako klient indywidualny?

Bilety na wycieczki indywidualne można nabyć:

- w naszym Systemie Sprzedaży Internetowej (pod linkiem https://sklep.pgenarodowy.pl/rezerwacja/dostepnosc.html?idg=98), do maksymalnie 3 miesięcy przed planowanym terminem wycieczki
lub
- w kasach recepcji wycieczek.

6. Komu przysługuje bilet ulgowy?

Bilety ulgowe przeznaczone są dla uczniów, studentów, rencistów, emerytów, osób z niepełnosprawnościami i opiekunów osób z niepełnosprawnościami.

7. Komu przysługuje bilet bezpłatny?

Bilety bezpłatne przysługują:
  • dzieciom do lat 4 biorącym udział w Wycieczce dla osób indywidualnych,  pozostającym pod opieką posiadającego bilet opiekuna, przy czym osoba posiadająca bilet może mieć pod opieką tylko dwoje dzieci do lat 4 z bezpłatnym wstępem, podczas wycieczek dla osób indywidualnych, 
  • 1 opiekunowi grupy 10 osób z biletami ulgowymi podczas zwiedzania grupy zorganizowanej,
  • licencjonowanym przewodnikom i pilotom wycieczek za okazaniem uprawnień, jeśli ww. osoby występują w roli przewodnika lub pilota danej wycieczki.
8. Którą bramą najlepiej wejść na teren stadionu?

Kasy zwiedzania znajdują się w Recepcji Głównej na poziomie -1, zlokalizowanej od strony bramy nr 1 (od Al. Zielenieckiej). Tam również odbywa się start wycieczek z przewodnikiem. Wejście na punkt widokowy prowadzi przez kołowrót R. Osoby wybierające się na wydarzenia biznesowe powinny pieszo kierować się do bramy nr 5 zlokalizowanej od strony ulicy Wybrzeże Szczecińskie. Wjazd samochodem na płatny parking podziemny możliwy jest bramą nr 6. Brama numer 1 od strony Alei Zielenieckiej jest dedykowaną bramą dla osób z niepełnosprawnościami.

9. Gdzie mogę zaparkować samochód?

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy podziemny parking dla samochodów osobowych wewnątrz stadionu (wjazd bramą nr 6 od ul. Wybrzeże Szczecińskie). Parking jest płatny.

Dodatkowo czynny jest parking dla autokarów przy stacji PKP Warszawa Stadionu – wjazd od strony ulicy Siwca, Sokolej lub Zamoyskiego. Więcej informacji: www.pgenarodowy.pl/kontakt/parking

10. Jak dojechać na stadion komunikacją miejską?

Z Dworca Centralnego – tramwaje (linie nr 7, 8, 9, 22, 24, 25); autobusy (linie nr 117, 158, 507, 517, 521) oraz wszystkie pociągi ze stacji Warszawa Śródmieście. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce www.pgenarodowy.pl/kontakt/dojazd oraz na stronie: www.ztm.waw.pl

11. Gdzie kupię bilet?

W Recepcji Głównej, gdzie znajdują się kasy zwiedzania - wejście od strony Al. Zielenieckiej (brama nr 1).

12. Gdzie zaczynają się wycieczki?

Wycieczki zaczynają się przy kasach zwiedzania w Recepcji Głównej (brama nr 1, poziom -1).

13. Jaki jest czas zwiedzania stadionu?

Na stadionie jest kilka możliwości zwiedzania. Czas zwiedzania zależy od wybranej trasy. Trasa "Piłkarskie emocje" trwa około 1h, trasy "Poczuj się jak VIP" oraz "W centrum wydarzeń" około 1 h 30 min.
 
Zapraszamy też na Punkt Widokowy, na którym mogą spędzić Państwo dowolną ilość czasu w godzinach jego otwarcia danego dnia.

14. Gdzie mogę zostawić wózek dziecięcy?

Wózek dziecięcy można zostawić przy kasach zwiedzania w Recepcji Głównej.

15. Jakie są udogodnienia dla osób z niepełnosprawościami na terenie PGE Narodowego i w czasie imprez?

Zespół PGE Narodowego w Warszawie dba o dostępność obiektu dla wszystkich gości i dokłada wszelkich starań, aby obiekt był przyjazny także dla osób z niepełnosprawnościami. Szczegółowe informacje na temat udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w specjalnej zakładce: www.pgenarodowy.pl/o-stadionie/udogodnienia-dla-niepelnosprawnych

16. Jakie są udogodnienia dla uczestników wycieczek?
  • Wszystkie trasy skomunikowane windami,
  • 2 zestawy - pętle indukcyjne wzmacniające dźwięk dochodzący z mikrofonu przewodnika - dla osób niedosłyszących (prosimy o zgłoszenie chęci użycia systemu przy zakupie biletu)
  • Toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w recepcji wycieczek oraz na ich trasie, przy punkcie widokowym
17. Czy na stadionie można płacić kartą?

Tak, honorujemy wszystkie rodzaje kart.

18. Czy na stadion można wprowadzać psy?

Na całym otoczenie PGE Narodowego obowiązuje zakaz wprowadzania psów, za wyjątkiem psów przewodników osób niewidomych.

19. Czy można samemu zwiedzać stadion?

Zwiedzanie odbywa się tylko z przewodnikiem PGE Narodowego – samodzielnie można wejść na Punkt Widokowy (są to dwa wydzielone sektory górnej trybuny). Samodzielnie można także zwiedzać otoczenie PGE Narodowego.

20. Czy kupując bilet na wycieczkę można wejść na Punkt Widokowy?

Tak. Kupując bilet na dowolną trasę z przewodnikiem, na ten sam bilet możemy również wejść na Punkt Widokowy.

21. Czy wstęp na teren PGE Narodowego jest płatny?

Wstęp na teren wokół PGE Narodowego jest bezpłatny, bramy są otwarte codziennie od godz. 8 rano do 22 (z wyjątkiem dni technicznych, w których trwają przygotowania do imprez masowych - aktualne informacje zawsze znajdują się w naszym Kalendarium imprez: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce/kalendarium-imprez). W otoczeniu PGE Narodowego znajdą Państwo park miejski z takimi atrakcjami jak trasy do biegania, jeżdżenia na rolkach czy rowerze.

22. Gdzie znajdę regulamin PGE Narodowego?

Regulamin stadionu można znaleźć na naszej stronie w zakładce O Stadionie: Regulamin PGE Narodowego.

23. Zgubiłam rzecz na wydarzeniu, gdzie mogę ją odebrać?

Zaginione rzeczy można znaleźć w Biurze Rzeczy Znalezionych na ulicy Dzielnej 15.

24. Gdzie można kupić bilety na dane wydarzenie odbywające się na PGE Narodowym?

Sprzedażą biletów na dane wydarzenie zajmuje się organizator wydarzenia, a nie PGE Narodowy. Informacje na temat sprzedaży biletów zawsze znajdują się przy opisie wydarzenia w naszym Kalendarium imprez: www.pgenarodowy.pl/nasze-miejsce/kalendarium-imprez

25. Gdzie znajdę kontakt dla mediów?

Kontakt do naszego rzecznika prasowego i działu PR znajduje się na stronie internetowej w zakładce Dla mediów: www.pgenarodowy.pl/o-nas/dla-mediow/kontakt-dla-mediow

26. Gdzie znajdę plany stadionu?

Plany poszczególnych poziomów stadionu znajdują się w zakładce Nasze Miejsce: www.pgenarodowy.pl/o-stadionie.

27. Czy na PGE Narodowym jest murawa?

PGE Narodowy jest obiektem wielofunkcyjnym, a nie jedynie boiskiem piłkarskim - dlatego murawa układana jest specjalnie na mecze Reprezentacji Polski. Podczas większości imprez nie mamy murawy na płycie.

28. Jaka temperatura panuje na PGE Narodowym?

Na PGE Narodowym panuje temperatura zbliżona do temperatury panującej na zewnątrz.

29. Chcę wynająć przestrzeń na stadionie na imprezę biznesową, do kogo się zwrócić?

Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Sprzedaży:

Wynajem powierzchni na imprezy i konferencje
tel. +48 22 295 95 55
email: sprzedaz@2012plus.pl

Wynajem lóż biznesowych
tel. +48 22 295 91 00
email: skybox@2012plus.pl

Więcej informacji na: biznes.pgenarodowy.pl

30. Czy podczas wizyty na PGE Narodowym istnieje możliwość realizacji bonu turystycznego?

Niestety na dany moment nie ma takiej możliwości.