Ochrona marki

ZASADY UŻYWANIA I OCHRONY MARKI PGE NARODOWY W WARSZAWIE

PGE Narodowy jest wyjątkowym miejscem, otwartym dla każdego. Mimo krótkiego okresu funkcjonowania, jako element panoramy Saskiej Kępy, Pragi i Warszawy, stał się już jednym z symboli stolicy Polski, a nawet całego kraju, z czego jesteśmy bardzo dumni. Jednocześnie musimy pamiętać, że w interesie nas wszystkich jest zarządzanie tym wielofunkcyjny obiektem w sposób efektywny ekonomicznie.

Na całym świecie podobne ikony miejskich panoram, jak np. Empire State Building czy Wieża Eiffel’a, z wielką dbałością podchodzą do kwestii korzystania ze znaków towarowych zastrzeżonych na ich rzecz oraz wykorzystywania ich rozpoznawalnego na całym świecie wizerunku. PGE Narodowy w Warszawie od początku swojej działalności przywiązywał dużą wagę do kwestii ochrony praw własności intelektualnej oraz ich przyszłej komercjalizacji. Między innymi dzięki temu w 2011 r. został wyróżniony przez Światową Organizację Własności Intelektualnej (WIPO) nagrodą „Most Innovative Enterprise”.

Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest ustalenie ogólnodostępnych i przejrzystych zasad – w tym wypadku wykorzystania znaków towarowych i tzw. wizerunku PGE Narodowego w Warszawie. Dlatego też przedstawiamy niniejsze dokumenty i wierzymy, że pomogą one wszystkim zainteresowanym w podejmowaniu świadomych i odpowiedzialnych decyzji. Zawsze będziemy się cieszyć widząc prace plastyczne dzieci obrazujące PGE Narodowy, czy też inne sposoby używania go do celów prywatnych i społecznych, ale z drugiej strony każdy użytek komercyjny musi być związany z odpowiednią opłatą licencyjną lub inna kontrybucją na rzecz tego niezwykłego obiektu.
Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe wątpliwości, czy wykorzystujesz symbolikę, znaki towarowe lub wizerunek PGE Narodowego w sposób zgodny z niniejszymi zasadami i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, lub jesteś zainteresowany możliwościami licencyjnymi, skontaktuj się z nami: marta.duda@2012plus.pl, +48 785 559 693