Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT/Helpdesk IT


Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT/Helpdesk IT

Miejsce pracy: Warszawa


Zadania stawiane na powyższym stanowisku:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z pracą użytkowników sieci komputerowej,
  • Instalacja nowych stanowisk komputerowych,
  • Instalacja,diagnozowanie oraz naprawa aplikacji i systemów operacyjnych (Windows 10, iOS, MS Office, Eset Endpoint Security),
  • Zarządzanie drukarkami sieciowymi,
  • Wsparcie użytkowników urządzeń mobilnych,
  • Proste prace administracyjne Active Directory (Windows Server 2012),
  • Konfiguracja, rozwiązywanie problemów związanych z sieciami bezprzewodowymi,
  • Współpraca z dostawcami sprzętu oraz serwisami,
  • Zarządzanie sprzętem Spółki (telefony, modemy, komputery), utrzymywanie bazy sprzętu,
  • Przygotowywanie/modyfikacja dokumentacji.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia min. średniego (informatyka/elektronika),
  • Znajomości systemu Windows,
  • Podstawowej wiedzy dotyczącej zagadnień z obszaru sieci LAN,
  • Znajomości aplikacji biurowych (pakiet Office)
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
  • Wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Dobrej organizacji pracy własnej oraz samodzielności w działaniu,
  • Gotowość do pracy w zadaniowym systemie czasu pracy,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym.
W zamian oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności jak i zaangażowania w pracę,
  • Świadczenia socjalne przysługujące od momentu rozpoczęcia pracy,
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia w AVIVA,
  • Bardzo dobre warunki pracy w prestiżowej lokalizacji przy stacji Metro Stadion Narodowy,
  • Bezpłatny parking.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: rekrutacja@2012plus.pl z dopiskiem w temacie wiadomości: HIT/2021

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami.

Informujemy, iż rozpatrywane będą tylko aplikacje zawierające następującą klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Pl.2012+ Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT/Helpdesk IT, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".