National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży

Przekonaj się gdzie bije serce nowoczesnej sprzedaży! Czwarta edycja wydarzenia dedykowanego specjalistom i managerom sprzedaży, to przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od wybitnych mówców i mistrzów sportu. Całości wydarzenia przyświeca idea dążenia do mistrzostwa, które w każdej dziedzinie wymaga wypracowania zestawu podobnych cech i zachowań.

Kongres składać się będzie z odpowiednio podzielonych czterech bloków tematycznych. W bloku motywacji wystąpią: Jakub B. Bączek - złoty medalista Mistrzostw Świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi oraz Tomasz Michniewicz - lider wypraw i ekspedycji do dżungli i na pustynie, autor szkoleń z działania w stresie, a także uznany reportażysta.

Kongres sprzedażowy - składający się z 7 tematów z zakresu edektywnej sprzedaży, social sellingu (LinkedIn), budowania skutecznej argumentacji, nowych technologii i trendów sprzedaży. Usłyszymy między innymi Nikolaya Kirova - wykładowcę na studiach MBA, doradcę w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju, Krzysztofa Sarneckiego – przedsiębiorcę i zawodowego negocjatora oraz Barbarę Piasek – CEO Evenea i seryjnego przedsiębiorcę.

Kolejną ścieżkę National Sales Congress stanowić będzie Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu zespołami handlowymi, budowaniu efektywnych sił sprzedaży w oparciu o światowe trendy oraz KPI w finansowej ocenie efektywności strategii sprzedażowych. W gronie prelegentów pojawią się doświadczeni praktycy, m. in. Andrzej Borczyk, Członek Zarządu w Grupie Żywiec S.A., Adam Bernacki - międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowej i Radosław Żemło – wieloletni Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj, właściciel Leadership Academy.

Debata NSC Best Practices - wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Podczas debaty poruszone zostaną m.in. kwestie trendów i innowacji w sprzedaży, sprzedaży w firmach 4.0, wpływu technologii na sprzedaż, współpracy między działami marketingu i sprzedaży.

Moderowana strefa networkingu biznesowego. Tym razem nad nawiązywaniem nowych relacji biznesowych będą czuwali praktycy z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu sukcesu biznesowego właśnie poprzez rekomendację. Będą nimi Artur Stójka i Biznes Klub Polska.

Udział w Kongresie potwierdzony certyfikatem poświadczonym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce, Kirov Strategic Negotiators - wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych, a także Quest Change Managers - zespołu konsultantów, którzy pomagają firmom w osiąganiu coraz lepszych rezultatów i w dynamicznym rozwoju.


Data i godziny wydarzenia: 2 kwietnia 2020 roku,  godz. 9:00 -17:00
Organizator: International Center of Events II Sp. z o.o.
Bilety: www.nationalsales.pl/kup-bilet
Miejsce wydarzenia: Galeria
Wejście na wydarzenie: Bramy nr 1 i 2
Więcej informacji: www.facebook.com/kongresnsc