ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment

To jest wydarzenie archiwalne, które już się odbyło. Aby zobaczyć kalendarz aktualnych wydarzeń przejdź tutaj.
Data: 7 czerwca 2017 roku, godz. 9.00-18.00
8 czerwca 2017 roku, godz. 9.00-17.00
Organizator: POLSKA RADA CENTRÓW HANDLOWYCH
Bilety: Cena biletu dla: najemców, funduszy inwestycyjnych, banków przedstawicieli miast: 1690 PLN + VAT.

Cena biletu dla pozostałych uczestników
Firmy członkowskie PRCH: 1690 PLN + VAT
Firmy niezrzeszone w PRCH: 2490 PLN + VAT

Link do rejestracji: prch.org.pl/pl/rejestracja-redi
Miejsce wydarzenia: Galeria PGE Narodowego
Wejście na wydarzenie: Główne wejście na Targi znajduje się na wprost Bramy nr 1, od strony Al. Zielenieckiej
Więcej informacji: www.redi.org.pl

4. edycja Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, odbędzie się w dniach 7-8 czerwca 2017 r. na PGE Narodowym w Warszawie.

ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.

Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, działa od 2003 roku, aktualnie zrzesza ponad 240 podmiotów. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC).

W każdej z trzech dotychczasowych edycji targów ReDI uczestniczyło ponad 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych. W 2016 r. udział w targach wzięło 350 przedstawicieli sieci handlowych oraz ponad 50 wystawców, którzy zaprezentowali 120 centrów handlowych z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

ReDI to:
  • Miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów, sieci handlowych i franczyzodawców oraz firm świadczących usługi dla branży centrów handlowych
  • Ponad 1400 decydentów reprezentujących sektor nieruchomości handlowych
  • 350 przedstawicieli sieci handlowych
  • Ponad 50 wystawców
  • Prezentacje planowanych i istniejących centrów handlowych z regionu CEE
  • Prezentacje nowych marek na rynku CEE
  • Platforma rozwoju centrów i ulic handlowych w Polsce
  • Prezentacje nowych technologii i usług dedykowanych branży handlowej
Dla uczestników ReDI 2017 przygotowaliśmy także:
  • Internetową platformę umawiania spotkań przed targami
  • ReDI to TALK – inspirujące panele dyskusyjne
  • City Investment Zone - strefę miast
  • International Retailer Lounge – strefę nowych zagranicznych marek
  • ReDI After Party – wieczorne spotkanie networkingowe
  • B2B Zone – specjalną strefę spotkań