ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment
To jest wydarzenie archiwalne, które już się odbyło. Aby zobaczyć kalendarz aktualnych wydarzeń przejdź tutaj.
Data: | 7 czerwca 2017 roku, godz. 9.00-18.00 8 czerwca 2017 roku, godz. 9.00-17.00 |
Organizator: | POLSKA RADA CENTRÓW HANDLOWYCH |
Bilety: | Cena biletu dla: najemców, funduszy inwestycyjnych, banków przedstawicieli miast: 1690 PLN + VAT. Cena biletu dla pozostałych uczestników Firmy członkowskie PRCH: 1690 PLN + VAT Firmy niezrzeszone w PRCH: 2490 PLN + VAT Link do rejestracji: prch.org.pl/pl/rejestracja-redi |
Miejsce wydarzenia: | Galeria PGE Narodowego |
Wejście na wydarzenie: | Główne wejście na Targi znajduje się na wprost Bramy nr 1, od strony Al. Zielenieckiej |
Więcej informacji: | www.redi.org.pl |
4. edycja Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, odbędzie się w dniach 7-8 czerwca 2017 r. na PGE Narodowym w Warszawie.
ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, działa od 2003 roku, aktualnie zrzesza ponad 240 podmiotów. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC).
W każdej z trzech dotychczasowych edycji targów ReDI uczestniczyło ponad 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych. W 2016 r. udział w targach wzięło 350 przedstawicieli sieci handlowych oraz ponad 50 wystawców, którzy zaprezentowali 120 centrów handlowych z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
ReDI to:
- Miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów, sieci handlowych i franczyzodawców oraz firm świadczących usługi dla branży centrów handlowych
- Ponad 1400 decydentów reprezentujących sektor nieruchomości handlowych
- 350 przedstawicieli sieci handlowych
- Ponad 50 wystawców
- Prezentacje planowanych i istniejących centrów handlowych z regionu CEE
- Prezentacje nowych marek na rynku CEE
- Platforma rozwoju centrów i ulic handlowych w Polsce
- Prezentacje nowych technologii i usług dedykowanych branży handlowej
Dla uczestników ReDI 2017 przygotowaliśmy także:
- Internetową platformę umawiania spotkań przed targami
- ReDI to TALK – inspirujące panele dyskusyjne
- City Investment Zone - strefę miast
- International Retailer Lounge – strefę nowych zagranicznych marek
- ReDI After Party – wieczorne spotkanie networkingowe
- B2B Zone – specjalną strefę spotkań