Summit EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
To jest wydarzenie archiwalne, które już się odbyło. Aby zobaczyć kalendarz aktualnych wydarzeń przejdź tutaj.
Data: | 26-27 lipca 2017, godz. 09.00-17.00 |
Organizator: | GigaCon |
Miejsce wydarzenia: | Centrum Konferencyjne, piętro 2 |
Bilety: | Bezpłatna rejestracja |
Wejście na wydarzenie: | Wejście bramą nr 1, wjazd bramą nr 6 |
Więcej informacji: | www.gigacon.org |
Już wkrótce na PGE Narodowym odbędzie się cykliczna konferencja SUMMIT EOIF GigaCon. To największa w Polsce konferencja o elektronicznym obiegu dokumentów i procesach biznesowych. Zapraszamy serdecznie do udziału w dniach 26-27 lipca - wstęp jest całkowicie bezpłatny!
Sprawnie działający elektroniczny obieg informacji to ważny aspekt innowacyjnej firmy. A każda firma ma styczność z dokumentami, czy są to faktury, pisma, arkusze kalkulacyjne, e-maile, de- klaracje, umowy czy wnioski. Niezależnie od wielkości i branży, w którym działa przedsiębiorstwo, są one jej nieodłącznym elementem. Od wielkości firmy zależy jednak ilość i różnorodność tych dokumentów.
Zachęcamy do zapoznania się z różnymi narzędziami informatycznymi, które pomagą usprawnić działanie każdej firmy, ale będą dobrane odpowiednio pod dane przedsiębiorstwo. Na konferencję zapraszamy zarówno małych i średnich przedsiębiorców jak i osoby z większych firm i instytucji, które mają swoje działy informatyczne.
Co na Państwa czeka?
- przegląd nowoczesnych dostępnych na rynku rozwiązań w tym zakresie od wiodących producentów i dystrybutorów (ponad 20 Wystawców)
- do wyboru ponad 30 prelekcji prowadzonych przez Ekspertów m.in. o JPK, RODO, podpisie elektronicznym, praktycznych przykładach wdrożeń i wiele innych
- kącik porad RODO
- pokazy technologii (m.in. gogle VR, druk 3D, drony) oraz strefa relaksu
- konkursy z atrakcyjnymi nagrodami
Więcej informacji znajduje się na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/eoif_summit_17/
Prosimy pamiętać, że jedynym warunkiem wzięcia udziału w spotkaniu jest wypełnienie formularza bezpłatnej rejestracji na stronie - link powyżej, odnośnik pod agendą. Uwaga: liczba miejsc ograniczona!