POLZAK MARKETING 2019
To jest wydarzenie archiwalne, które już się odbyło. Aby zobaczyć kalendarz aktualnych wydarzeń przejdź tutaj.
Konferencja POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. na PGE Narodowym w Warszawie. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Jego adresatami są przedstawiciele działów marketingu, procurement’u, agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
Za organizację imprezy odpowiadają Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML) oraz THINK MICE.
Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media. Wśród tematów tegorocznej konferencji znajdą się m.in.:
#10yearschallenge
Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
Przez ostatnich 10 lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009, a jak robią to w 2019 r.? Jak było a jak jest teraz? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje agencji digitalowych nadal rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed klientami i agencjami w kolejnych 10-ciu latach?
Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy "tradycyjny" e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.
Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy
Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? Co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? Prezentacja o potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.
Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy – wspólnota czy konflikt interesów?
Podczas tej prezentacji analizowane będą wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawców i Agencji w kategorii Media.
Kup to sam!
Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych – swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te i szereg innych czynników decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy ten trend ma szansę się rozwinąć? Co mówią nam doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?
Data i godziny wydarzenia: | 12 czerwca 2019 roku, godz. 8:30 -17:00 |
Organizator: | THINK MICE, SAR, PSML |
Bilety: | www.psml.pl/pl/ankieta-2-2/polzak-marketing-2019-rejestracja/ |
Miejsce wydarzenia: | Centrum Konferencyjne |
Wejście na wydarzenie: | Wejście bramą nr 1, wjazd bramą nr 6 |
Więcej informacji: | www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja/o-konferencji.html |