Wpłynęło 7 ofert w przetargu na ekrany LED dla Stadionu Narodowego w Warszawie

05 lipca 2010
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

W dniu 5 lipca br. Narodowe Centrum Sportu otrzymało 7 ofert od firm biorących udział w przetargu na dostarczenie urządzeń i uruchomienie zewnętrznych ekranów LED dla Stadionu Narodowego w Warszawie. Najniższą ofertę złożyła firma OPTARGET Sp. z o.o.

Oferenci złożyli następujące propozycje cenowe:

1. WIZJA Sp. z o.o., Komorniki                                             4 043 670,48 zł brutto

2. OPTARGET Sp. z o.o., Zielona Góra                                   2 257 000,00 zł brutto

3. DYSTEN Sp. z o.o., Zabrze                                               3 833 240,00 zł brutto

4. COMPUTEX TELECOMMUNICATION Sp. z o.o., Warszawa      7 190 070,00 zł brutto

5. TRIAS S.A., Toruń                                                          7 234 600,00 zł brutto

6. LOGON S.A., Bydgoszcz                                                   3 233 000,00 zł brutto

7. AV SOLUTION - INTEGRACJE SYSTEMÓW MULTIMEDIALNYCH,

M. Sołtys, Sp. K., Warszawa                                                 2 891 400,00 zł brutto

Jedynym kryterium wyboru jest cena brutto za realizację zamówienia.

Zgodnie z procedurą Komisja Przetargowa zajmie się obecnie oceną prawidłowości złożonych ofert. Następnie Komisja Przetargowa ogłosi, która firma ostatecznie zostanie wybrana do realizacji zamówienia, po czym pozostali oferenci będą mieli czas (10 dni) na ewentualne wnoszenie odwołań. Po tym czasie zostanie podpisana umowa z wykonawcą.

Przetarg nieograniczony na dostawa, montaż i uruchomienie czterech ekranów w technologii LED, przystosowanych do pracy na zewnątrz budynku, dla Stadionu Narodowego w Warszawie został ogłoszony w dniu 27 maja br. Podczas przetargu potencjalni oferenci zadali 20 pytań, odbyła się również wizja terenu prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia.

Zobacz również: Przetarg na ekrany LED dla Stadionu Narodowego w Warszawie