Biznes/Partnerzy


Marka nr 1 przekąsek mięsnych oraz największy stadion w Polsce rozpoczęli strategiczną współpracę. Dzięki podpisanej umowie biznesowej produkty Tarczyński są dostępne dla wszystkich osób biorących udział w wydarzeniach na PGE Narodowym, a efekty współpracy mogliśmy zobaczyć na żywo w trakcie meczu Polska – Albania.

Do 15 marca trwa rekrutacja na roczne, prestiżowe studia podyplomowe FIFA/CIES Programme in Sports Management na Akademii Leona Koźmińskiego, jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Polsce. Program realizowany jest we współpracy m.in. z PGE Narodowym, będącym także partnerem merytorycznym kierunku.

Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej Polskie – kupuję to! zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.