Pozytywna zmiana wizerunku Stadionu Narodowego

25 września 2013
Zamknij formularz
*
*
*
Twoja wiadomość została wysłana.
Dziękujemy.

Po dziewięciu miesiącach od przejęcia zarządzania Stadionem Narodowym przez spółkę PL.2012+ obiekt dołączył do grona najpopularniejszych miejsc w Polsce, zmienił się także diametralnie jego wizerunek.

Stadion Narodowy w Warszawie może w tym momencie poszczycić się zdecydowanie najwyższą świadomością marki wśród polskich obiektów, na których odbywają się wydarzenia sportowe, rozrywkowe, biznesowe oraz społeczne. Jedna na pięć badanych osób w pierwszej kolejności wskazywała Stadion Narodowy jako właśnie taki obiekt.

Marka Stadionu Narodowego w Warszawie oznacza dla respondentów przede wszystkim „nowoczesność” (60 proc.) i „dynamikę” (59 proc.). Również inne określenia przedstawione w badaniu („przyciągający”, „prestiżowy”) cieszyły się wysoką liczbą wskazań.

Imprezy organizowane na Stadionie Narodowym w Warszawie są niezwykle pozytywnie oceniane pod względem ich atrakcyjności. Co czwarty badany wskazał właśnie Stadion Narodowy jako miejsce, którego oferta jest zdecydowanie najlepsza w Polsce.

O zasięgu komunikacji związanej ze Stadionem Narodowym w Warszawie świadczy częstotliwość kontaktu respondentów z informacjami dotyczącymi wydarzeń na nim organizowanych. W czołówce pięciu imprez masowych zorganizowanych w roku 2013 w Polsce i cieszących się największą rozpoznawalnością znalazły się aż cztery wydarzenia organizowane na Stadionie Narodowym:

  • Heineken Open'er Festival - 31,3 proc.
  • Koncert Beyonce - 24,4 proc.
  • Koncert Depeche Mode - 20,5 proc.
  • Koncert Paula McCartneya - 18,9 proc.
  • Orange Warsaw Festival - 16,7 proc.



Artykuły polecane

19 grudnia 2013
Wynik finansowy lepszy od zakładanego

 - Na przyszły rok przyjmujemy zobowiązanie, że PL.2012+ jako operator Stadionu Narodowego będzie samofinansującą się organizacją, która nie będzie potrzebowała żadnych dopłat.

18 listopada 2013
Ekologiczny Stadion Narodowy

Spółka PL.2012+ jako Zarządca Stadionu Narodowego stara się identyfikować pośrednie i bezpośrednie oddziaływania obiektu na środowisko oraz wprowadzać rozwiązania wpływające na kwestię ekologii funkcjonowania Stadionu.

12 czerwca 2013
5 miesięcy PL.2012+

Po 5 miesiącach zarządzania przez spółkę PL.2012+ Stadion Narodowy ma w kalendarzu 18 potwierdzonych dużych imprez, z których kolejne regularnie biją rekordy frekwencji. Potwierdzonych jest 98 ze 100 planowanych eventów biznesowych. Dynamicznie rosną miesięczne przychody.